حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک پرو 14 و 16 اینچی جدید با تراشه M2 Pro/Max تا سال آینده به تعویق افتادند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

برخلاف شایعات پیشین مبنی‌بر اینکه اپل مک بوک پرو های 14 و 16 اینچی جدید مجهز به تراشه‌های M2 Pro و ‌M2‌ Max خود را در ماه نوامبر امسال معرفی خواهد کرد؛ شایعه جدیدی ادعا می‌کند که این شرکت معرفی و عرضه مدل‌های جدید را تا سال آینده میلادی به تعویق انداخته است.

تعویق معرفی مک بوک پرو 14 و 16 اینچی جدید

با توجه به پستی از حساب کاربری “yeux1122” در وبلاگ کره‌ای Naver و به نقل از یک منبع زنجیره تأمین، مدل‌های به‌روزشده 14 اینچی و 16 اینچی مک‌بوک پرو تا اوایل سال آینده و در حدود بازه زمانی مارس عرضه نمی‌شوند. طبق اطلاعات منتشرشده توسط این حساب، فعالیت‌های زنجیره تأمین مربوط به مک‌بوک پروهای به‌روزشده بر اساس برنامه زمانی‌ای انجام می‌شود که نشان می‌دهد این دستگاه‌ها درحقیقت سال آینده میلادی عرضه خواهند شد، نه ماه نوامبر.

ازنظر تاریخی، اپل چندین بار مک‌بوک‌های جدید را در نوامبر عرضه کرده است، ازجمله مک‌بوک پرو اصلی 16 اینچی در سال 2019 و سه مک‌بوک اول با تراشه M1 در سال 2020.

تعویق معرفی مک بوک پرو 14 و 16 اینچی جدید

تعویق معرفی مک بوک پرو 14 و 16 اینچی جدید

مارک گورمن از بلومبرگ پیش از این گفته بود که انتظار دارد مک‌بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید در «آینده نزدیک» و «طی ماه‌های آینده» عرضه شوند. بااین‌حال، وی در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود، بیان کرد که معتقد است اپل دور بعدی به‌روزرسانی‌های مک خود را در سه‌ماهه اول سال 2023 منتشر خواهد کرد. این دستگاه‌ها به‌احتمال‌زیاد شامل مدل‌های مک‌بوک پرو 14 و 16 اینجی، درکنار یک مک مینی جدید با تراشه M2 خواهند بود. گورمن در خبرنامه خود می‌گوید: «به من گفته شده است که اپل قصد دارد مدل‌های ارتقا یافته از جمله نسخه‌های مبتنی‌بر M2 مک‌بوک پروهای 14 و 16 اینچی خود را در سه‌ماهه اول سال 2023 معرفی کند.»

نظر شما درباره تعویق معرفی مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی