حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون شیائومی ES70 با نمایشگر ۷۰ اینچی و رزولوشن 4K در چین معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تلویزیون، شیائومی

شیائومی تلویزیون ES70 را با صفحه نمایش ۷۰ اینچی، رزولوشن 4K و نور پس زمینه چند پارتیشنی در چین معرفی کرد. تلویزیون هوشمند جدید این غول فناوری چینی حاشیه های بسیار کمی داشته، و نمایشگر ۹۷.۸ درصد از بدنه را به خود اختصاص داده است. این محصول توانایی تولید ۱۰.۷ میلیارد رنگ را داشته و ۹۴ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش خواهد داد.

تلویزیون شیائومی ES70 حتی در هنگام پخش محتوایی با وضوح پایین نیز عملکردی عالی دارد

یکی از ویژگی های برجسته تلویزیون ES70 شیائومی، فناوری نور پس زمینه چند پارتیشنی آن است. این محصول توانایی تولید حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیتی را داشته و از فناوری بهبود نمایش محتوای متحرک برخوردار است. ES70 به کمک الگوریتم هایی توانایی  افزایش وضوح محتوا و کاهش نویز تصویر را دارد. بنابراین، تلویزیون جدید شیائومی حتی در هنگام پخش محتوایی با رزولوشن پایین نیز عملکرد عالی دارد. تراشه مدیاتک MT9638 (برخوردار از ۴ هسته A55) مغز متفکر این تلویزیون هوشمند است. ES70 از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز بهره می‌برد.

Xiaomi ES70

تلویزیون هوشمند شیائومی ES70 از وای فای دو بانده (۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز) پشتیبانی می‌کند. خریداران این محصول می‌توانند با کمک دستیار Xiao Ai، میزان بلندی صدا و سایر ویژگی های این دستگاه را به وسیله دستورات صوتی کنترل کنند. ES70 توانایی یکپارچه شدن با اکوسیستم شیائومی را داشته؛ و با دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید، ویندوز، مک و iOS سازگار است. از دیگر ویژگی های شاخص این محصول می‌توان به سیستم صوتی با اسپیکر های دوگانه ۱۲.۵ واتی اشاره کرد.

Xiaomi ES70

تلویزیون جدید Xiaomi چه قیمتی دارد؟

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این تلویزیون هوشمند شیائومی دارای سه درگاه HDMI، دو درگاه USB، یک ورودی AV، یک پورت شبکه و یک درگاه برای آنتن است. این محصول با قیمت ۴,۴۹۹ یوان (۶۲۱ دلار) در چین به فروش خواهد رسید.

تلویزیون گیمینگ شیائومی Redmi XT با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز : ۵۵ اینچ = ۲۹۰ دلار

نظر شما درباره تلویزیون هوشمند جدید شیائومی چیست؟ آیا ES70 برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی