حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

این روزها بازار ارزهای دیجیتال توجه بسیاری از فعالان در انواع بازار های مالی را به خود جلب کرده است. و همه به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای کسب درآمد قابل توجه هستند. اما با تجربه در این حوزه و یا دیگر حوزه ها در بازار های مالی به دنبال طراحی صرافی آنلاین هستند زیرا بستری را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم می کنند و به ازای هر تراکنش کاربر در پلت فرم معاملاتی خود کارمزد دریافت می کنند. آیا ورودی و در نتیجه درآمد صرافی های ارز دیجیتال رقم مطلوبی است؟

آیا درآمد صرافی های ارز دیجیتال رقم مطلوبی میباشد ؟

در حالی که سرمایه گذاران شبانه روز قیمت ارز های دیجیتال را مورد بررسی و در بازار معامله  می کنند تا سود مطلوبی بدست بیاورند، در واقع صرافی های ارز دیجیتال هستند که بیشترین سود را می برند. در حال حاضر بزرگترین صرافی ها در این زمینه روزانه بیش از 3 میلیون دلار درآمد دارند و پتانسیل رسیدن به یک میلیارد دلار تا پایان سال 2022 رقم دور از ذهنی نخواهد بود.

گیل لوریا، تحلیلگر ارشد در بازار های مالی، در این باره میگویید:

صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی بزرگترین برندگان در این فضا هستند زیرا امکان مشارکت و تجارت در این بخش نوظهور را برای همه فراهم کرده اند. این یک تجارت بزرگ است و من تعجب نمی کنم اگر به من بگویید آنها صدها میلیون دلار، شاید حتی میلیاردها دلار در سال درآمد دارند.

طبق تحقیقات من ، ترافیک تراکنش در صرافی OKEX کمی بیشتر از بایننس است، در حال حاضر بیشترین حجم تراکنش را در بین تمام صرافی‌های ارزهای دیجیتال دارد، اما این به معنای درآمد بیشتر از بایننس نیست. در صرافی OKEX، کارمزدها بسیار کمتر از Binance است. در این سایت برای معامله گران فعال، هر تراکنش حدود 0.07 درصد کمیسیون دریافت می کند. در همین حال، کارمزدهای عادی بایننس حدود 0.2٪ است. بنابراین میانگین درآمد روزانه بایننس بیشتر است.

طبق بررسی‌ها، صرافی‌های بایننس و اوککس به‌طور متوسط ​​روزانه بیش از ۳ میلیون دلار کمیسیون دریافت می‌کنند. بایننس که در جولای 2017 راه اندازی شد، به طور غیرمنتظره ای رشد کرد و توانست رقبای کهنه کار خود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. صرافی های Huobi، Bitfinex، Upbit و زیر در درآمد خالص روزانه رتبه بندی می کنند. به طور متوسط ​​روزانه بین 600 میلیون تا 1.4 میلیارد دلار در این پلتفرم ها معامله می شود و میانگین هزینه هر تراکنش حدود 0.3 درصد است. جالب است بدانید که حجم معاملات روزانه ارزهای دیجیتال بیش از 80 میلیارد دلار است و ایران سهم زیادی در این بازار دارد.

سایت صرافی چگونه طراحی میشود ؟

شاید بسیاری از افراد پس از شنیدن عبارت صرافی ارز دیجیتال تصور کنند که صرافی های ارز دیجیتال مانند سایر صرافی های موجود دارای فروشگاه فیزیکی یا مکانی برای خرید و فروش و تبادل ارز هستند که با مراجعه به آن ها و پرداخت ریالی می توانید به آن ها مراجعه کنید و دیجیتال مورد نظر خود را دریافت کنید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که اینگونه فکر می کنید، باید بدانید که در حال حاضر تمامی مراکز خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران و یا سرتاسر جهان به صورت آنلاین فعالیت می کنند و شما به عنوان کاربری که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید باید وب سایت های ارائه دهنده خدمات را انتخاب کنید.

در حال حاضر دو نوع صرافی ارز دیجیتال در کشور وجود دارد: صرافی فروشگاهی و صرافی p2p ممکن است در همان ابتدا این سوال برای شما پیش بیاید که صرافی ارز دیجیتال p2p چیست؟ یا در مقابل دبگر پلتفرم ها چگونه عمل میکند ؟

 

دسته اول به صرافی هایی اشاره دارد که در آنها ارز دیجیتال با قیمت مشخصی خرید و فروش می شود. در این صرافی ها کاربران درخواست خرید و فروش ارز دیجیتال خود را با توجه به قیمت تعیین شده توسط صرافی دارند. به عبارت دیگر کاربران تنها امکان تعیین مبلغ ریالی سفارشات خود را دارند و نمی توانند سفارش خود را با قیمت مورد نظر خود ثبت کنند. برخلاف این دسته، دسته دوم صرافی های ارز دیجیتال، صرافی هایی هستند که به صرافی های بازار معاملاتی معروف هستند. در این صرافی ها امکان خرید و فروش و ثبت سفارش با قیمتی متفاوت از قیمت بازار وجود دارد. به عبارت دیگر کاربران می توانند سفارش خرید و فروش خود را با قیمت دلخواه ثبت کنند. اگر این قیمت با قیمت فعلی بازار برابر باشد، سفارش به صورت آنی انجام میپذیرد، اما اگر این قیمت با قیمت فعلی بازار متفاوت باشد، در لیست سفارشات موجود ثبت می شود. تا زمانی که سفارش شما با قیمت فعلی بازار برابر شود.

 

در نتیجه و با توجه به نکات ذکر شده در بالا، اگر فرد یا شرکتی هستید که قصد راه اندازی صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال را دارید، باید وب سایتی برای ارائه این خدمات راه اندازی کنید. ما در تیم ویستا با استفاده از گروهی از برنامه نویسان حرفه ای و کارشناسان و متخصصان حوزه بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده در تلاش هستیم تا تمامی مراحل مورد نیاز برای راه اندازی سایت صرافی آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا قیمت طراحی سایت صرافی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

 

 

مزایای کلیدی طرای سایت صرافئی ارز دیجیتال

صرفه جویی در هزینه ها: بسیاری از هزینه های اضافی حذف می شوند. به عنوان مثال، هزینه های جاری فضای فیزیکی مانند اجاره صرفه جویی می شود.

 

در دستر بودن: در هر ساعتی از شبانه روز که کاربر بخواهد سرویس را دریافت کند، به سایت دسترسی دارد و می تواند ارز خود را به صورت آنلاین خرید و فروش کند.

 

افزایش تعداد مشتریان و فعالان: با طراحی وب سایت صرافی دیجیتال، موقعیت مکانی شما و البته مشتریان محدود به منطقه یا شهر خاصی نیست. وسعت بازار در دست شما کل ایران و احتمالا کشورهای دیگر خواهد بود و این به معنای افزایش چندین برابری مشتریان شما خواهد بود.

 

برندسازی: کاربران فضای مجازی و اینترنت هر روز در حال افزایش هستند. این دلیل واضحی برای افزایش دایره کاربرانی است که قرار است برند شما را بشناسند و اگر یک تیم حرفه ای پشت وب سایت شما باشد، این کاربر بازدیدکننده به مشتری تبدیل می شود.

 

افزایش سرعت در ارائه خدمات: برای حمایت از مشتریان به سیستم، اینترنت و در نهایت خط تلفن نیاز دارید. پاسخ و پشتیبانی مشتری بسیار ساده تر و سریع تر خواهد بود. از طرفی این افزایش سرعت به معنای افزایش رضایت مشتری خواهد بود. یک مشتری راضی همیشه باعث رونق کسب و کار می شود.

در نتیجه: کوجب فزایش درآمد: همه موارد ذکر شده در کنار هم باعث افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد شما خواهد شد.

اجزای تشکیل دهنده سایت صرافی

موتور های مچینگ

موتورهای تطبیق هسته اصلی مبادلات ارزهای دیجیتال هستند. این یک سیستم الکترونیکی است که سفارشات باز و خروجی ها و درخواست ها را جمع آوری می کند. سفارش‌های باز در یک دفترچه سفارش جمع‌آوری می‌شوند، جایی که خرید و فروش با قیمتی مشخص جمع‌آوری می‌شود. بنابراین معامله در صورت مساوی بودن انجام می شود.

 

پلت فرم معاملاتی

پلتفرم معاملاتی نرم افزاری است که به معامله گران اجازه می دهد تا سفارش دهند و حساب های تجاری خود را مدیریت کنند. یک پلت فرم معاملاتی شامل اجزای مختلفی است که ضروری هستند و در عین حال به یکدیگر مرتبط نیستند. این اجزا شامل سمت سرور، موتور تراکنش پلتفرم و سمت مشتری است. یک پلت فرم معاملاتی یک جزء حیاتی برای یک صرافی ارز دیجیتال است زیرا سطح توسعه به قابلیت استفاده آن پاسخ می دهد. پلتفرم باید سریع باشد تا کاربران را جذب کند، در غیر این صورت آنها احساس خوبی نسبت به سایت صرافی ارز دیجیتال شما نخواهند داشت و از آن استفاده نخواهند کرد. این پلتفرم باید دارای اجزای خاصی باشد تا بتواند به سفارشات مشتریان  رسیدگی کند.

 

ماژول تجمیع نقدینگی

نقدینگی معیاری است که نشان می‌دهد با چه سرعتی می‌توان یک دارایی را بدون تأثیر بر ثبات قیمت به دیگری تبدیل کرد. هنگامی که یک صرافی ارز دیجیتال ساخته می شود، نقدینگی باید در نظر گرفته شود. ماژول تجمیع نقدینگی برای افزودن ارائه دهندگان خارجی و الگوریتم های ساخت بازار داخلی طراحی شده است. این ماژول به سادگی ابزاری است که به شما کمک می کند بهترین نقدینگی ممکن را از ارائه دهندگان بی شماری دریافت کنید و آن را به صرافی ارز دیجیتال خود متصل کنید.

 

کیف پول

بالاترین سطح امنیت به توسعه کیف پول فیات و ارز دیجیتال بستگی دارد. کیف پول ارز دیجیتال، ارزهای دیجیتال را ذخیره می کند و امکان واریز و برداشت را فراهم می کند. این کیف پول ها برای انواع ارزهای دیجیتال قابل استفاده هستند.

 

اتاق بازرگانی

اتاق معاملات اتصالی است که کاربر می تواند جریان نقدی خود را مشاهده کند. این اتاق شامل سیستم های پرداخت، گزارش های مالی و تجزیه و تحلیل داده ها است. به این اتاق به عنوان یک ابزار چند منظوره فکر کنید که به مدیریت داده های مشتری در یک مکان کمک می کند. این اتاق یک بار ساخته شده و از امکانات آن استفاده شده است. اما در صورت نیاز در آینده دوباره توسعه خواهد یافت.

 

پنل مدیریت یا داشبورد اختصاصی

پنل مدیریت به مدیران صرافی ارزهای دیجیتال کمک می کند تا بر تمام سیستم های پرداخت نظارت کنند. با توجه به اهمیت و ابزارهای مدیریت سایت، این پیشخوان با استفاده از ماژول های AML/KYC و با استفاده از ابزارهای مختلف گزارش دهی و تحلیل، تمامی جنبه های قانونی مبادلات ارزهای دیجیتال را پوشش می دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات