حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل بر روی یک آیپد 16 اینچی برای عرضه در سال آینده کار می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

طبق جدیدترین گزارشی که به‌تازگی توسط نشریه The Information منتشر شده است، اپل درحال توسعه یک مدل آیپد بزرگ‌تر 16 اینچی می‌باشد و قرار است آن را در سه‌ماهه چهارم سال 2023 عرضه کند. این دستگاه، بزرگ‌ترین مدل آیپد خواهد بود که ابعاد آن حتی از آیپد پرو 12.9 اینچی نیز بیشتر است.

آیپد 16 اینچی اپل

این گزارش بیان می‌کند: «یک آیپد 16 اینچی احتمالاً برای متخصصان خلاقی مانند گرافیست‌ها و طراحانی که نمایشگر بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند، ارائه خواهد شد». این وب‌سایت هنوز هیچ جزئیات بیشتری در مورد دستگاه آینده ذکر نکرده است. بااین‌حال، براساس ابعاد، نمایشگر آن احتمالا هم‌اندازه مک بوک پرو 16 اینچی خواهد بود و مساحت صفحه بیشتری را برای کاربران حرفه‌ای فراهم می‌کند.

مارک گورمن از بلومبرگ سال گذشته ادعا کرد که اپل درحال بررسی ایده آیپدهای بزرگ‌تر است که می‌توانند خطوط بین تبلت و لپ‌تاپ را بیش از پیش کم‌رنگ‌تر کنند.

آیپد 16 اینچی اپل

آیپد 16 اینچی اپل

در اوایل سال جاری، راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر، ادعا کرد که اپل همچنین درحال توسعه یک آیپد پرو 14 اینچی بزرگ‌تر با نمایشگر mini-LED است. با درنظرگرفتن هر دوی این شایعات، ممکن است اپل قصد داشته باشد هر دو مدل آیپد پرو 14 و 16 اینچی را در سال آینده عرضه کند که بازتابی از مک بوک پرو 14 و 16 اینچی است.

این شرکت به‌تازگی آیپد پرو 2022 را با تراشه M2، پشتیبانی از Wi-Fi 6E، قابلیت قلم شناور، پشتیبانی از فیلمبرداری ProRes و چند پیشرفت جزئی دیگر به‌روز کرده است.

مجموعه آیپد درحال‌حاضر به‌اندازه کافی گیج‌کننده شده است و با معرفی آیپد 10 جدید در هفته گذشته، این خانواده حتی گیج‌کننده‌تر نیز شد. جالب است که ببینیم اپل چگونه می‌تواند نسخه بزرگ‌تر آیپد را در خط تولید خود قرار دهد.

نظر شما درباره احتمال معرفی iPad جدید اپل در ابعاد 16 و یا 14 اینچی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی