حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 8 پرو گوگل ممکن است به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک مجهز شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

اخیراً گزارش دادیم که گوگل روی گوشی هوشمند جدیدی از سری پیکسل کار می‌کند که دارای شماره مدل G10 است. این مدل ظاهراً یک مدل پیشرفته‌تر نسبت‌به Pixel 7 Pro می‌باشد. بااین‌حال، گزارش دیگری به گوشی پرچمدار سال آینده گوگل اشاره دارد و بیان می‌کند که پیکسل 8 پرو ممکن است به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک مجهز شود.

سنسور اثر انگشت اولتراسونیک پیکسل 8 پرو گوگل

خبر اولیه در مورد مدل پیکسل G10 توسط توسعه‌دهنده Kuba Wojciechowski در توییتر به‌اشتراک گذاشته شد. اما با نگاهی به توییت‌های او، متوجه می‌شویم که نسخه اصلاح‌شده پیکسل 7 پرو ظاهراً دارای اسکنر اثر انگشت جدید اولتراسونیک کوالکام خواهد بود. به‌عبارت‌دیگر، این نشان می‌دهد که پیکسل 8 پرو که سال آینده عرضه می‌شود احتمالاً از همین فناوری نیز برخوردار خواهد بود. این حسگر می‌تواند مشکلی را که بسیاری از افراد با گوشی‌های هوشمند سری پیکسل داشته‌اند، برطرف کند.

درحال‌حاضر، برندهای دیگری مانند سامسونگ، ویوو و دیگران پیش از این برای امنیت بیومتریک به‌سمت استفاده از سنسور اولتراسونیک رفته‌اند. با این حسگر جدید، گوگل نیز قادر خواهد بود تجربه باز کردن قفل سریع‌تر و روان‌تری را به کاربران خود ارائه دهد. مزایای دیگری نیز وجود دارد، مانند باز کردن قفل دستگاه حتی اگر انگشت شما مرطوب یا روغنی باشد. این روش حتی از سایر اشکال اسکنر اثر انگشت ازجمله اپتیکال نیز ایمن‌تر است.

سنسور اثر انگشت اولتراسونیک پیکسل 8 پرو گوگل

سنسور اثر انگشت اولتراسونیک پیکسل 8 پرو گوگل

متأسفانه، جزئیات دقیق در مورد پیکسل 8 پرو هنوز ناشناخته است. اگرچه، اعتقاد بر این است که این گوشی این چیپست نسل بعدی Tensor 3 را دارد که می‌تواند توسط سامسونگ تولید شود. تراشه جدید احتمالاً نسبت‌به نسل قبلی خود ارتقاء عملکرد را به‌همراه خواهد داشت و سری پیکسل 8 به‌طورکلی ممکن است به پشتیبانی از شارژ سریع ارتقا یابد. به‌خاطر داشته باشید که درحال‌حاضر این فقط یک گزارش تأیید نشده است، بنابراین آن را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید.

نظر شما درمورد سنسور اثر انگشت اولتراسونیک Pixel 8 Pro گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی