حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان اچ تی سی Wildfire E Plus رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی، برترین‌های ترنجی

حدود ۳ سال و ۳ ماه پیش بود که در ترنجی برای شما نوشتیم خانواده میان رده اچ تی سی وایلدفایر (HTC Wildfire) با ۴ عضو تازه نفس به روز می شود. در نهایت تعجب در آن لیست نام دستگاهی که امروز رونمایی شده است هم وجود داشت. بله، گوشی ارزان اچ تی سی Wildfire E Plus که امروز رسما معرفی شد را بیش از ۳ سال پیش انتظار داشتیم رونمایی شود اما حالا برای بازار روسیه عرضه می شود.

گوشی ارزان اچ تی سی Wildfire E Plus

شاید باید گفت متاسفانه، اچ تی سی دیگر یک بازیگر اصلی در صنعت گوشی های هوشمند نیست، اما این شرکت تایوانی همچنان و هر از چند گاهی یک بار محصولی جدید را عرضه می کند.

اچ تی سی تصمیم گرفته که وایلدفایر ای پلاس را با قیمتی معادل 130 دلار در روسیه عرضه کند. اگر HTC گوشی Wildfire E Plus را به سایر کشورهای اروپایی بیاورد، احتمالاً قیمت آن حدود 130 یورو خواهد بود. این دستگاه فقط در رنگ مشکی عرضه می شود، حداقل در روسیه که اینطور است.

اچ تی سی Wildfire E Plus

اچ تی سی Wildfire E Plus

تا آنجایی که به مشخصات مربوط می شود، Wildfire E Plus یک دستگاه کاملا ساده است. این گوشی به یک پردازنده چهار هسته ای مدیاتک MT6739، همراه با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق microSD) مجهز شده است. این تراشه مدیاتک ۵ سال پیش رونمایی شده بود.

کمپانی مدیاتک چیپ‌ست MT6739 را معرفی کرد

این گوشی اقتصادی دارای یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ 6.5 اینچی از نوع LCD و با رزلوشن HD+ و رفرش ریت 60 هرتز است. برای دوربین دوگانه اصلی خود یک دوربین 13 مگاپیکسلی استاندارد، همراه با یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو برای عکس های سلفی و یک اسکنر اثر انگشت در کناره برای امنیت بیشتر وجود دارد.

اچ تی سی  Wildfire E Plus مقرون‌به‌صرفه از یک باتری واقعاً بزرگ 5150 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی تغذیه می‌کند و جای تعجب ندارد که باید با اندروید 12 نسخه Go عرضه می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ۱۳۰ دلار می ارزد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)