حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی هواوی P50 Pocket S مشخص شد: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ برای تاشو جدید Huawei

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

بیست و دوم دی ماه ۱۴۰۰ بود که گوشی تاشو کوچک هواوی با نام P50 Pocket رسما رونمایی شد. این گوشی که در یک نسخه لوکس هم عرضه می‌شد، جذابی خاصی را به همراه داشت. امروز به صورت رسمی تاریخ رونمایی هواوی P50 Pocket S مشخص شده و ۱۱ آبان ۱۴۰۱ را برای تاشو جدید Huawei باید علامت بزنید. همانطور که از پسوند S در نام آن شاید انتظار داشته باشید که یک ارتقا جزئی باشد، اما اینطور نیست.

تاریخ رونمایی هواوی P50 Pocket S

دو ماه پیش بود که یک گوشی تاشو ناشناخته از هوآوی توسط مقامات مخابراتی TENAA چین تایید شد. این لیست فقط تصاویر گوشی را ارائه کرد. گزارش های بعدی ادعا داشتند که این دستگاه ممکن است با نام “Huawei P50 Pocket New” در چین عرضه شود.

امروز این شرکت تیزر رسمی منتشر کرده و Huawei P50 Pocket S را به عنوان نام این دستگاه عنوان می‌کند. رویداد رونمایی این گوشی در چین ساعت۱۴:۳۰ روز ۱۱ آبان ۱۴۰۱ برگزار می شود.

ویدیوی رسمی منتشر شده توسط هواوی، طراحی P50 Pocket S را نمایش نمی دهد. با این حال، تایید می کند که این گوشی در شش رنگ زیر ارائه خواهد شد:

  1. ۱-مشکی
  2. ۲- آبی
  3. ۳- صورتی
  4. ۴- سفید
  5. ۵- سبز
  6. ۶- زرد
رنگ‌های احتمالی هواوی P50 Pocket S

رنگ‌های احتمالی هواوی P50 Pocket S

هواوی پی ۵۰ پاکت اس یک نمونه اقتصادی‌تر مدل عادی است

نسل قبلی این گوشی جددی از مدل 4G اسنپدراگون 888 کوالکام استفاده می‌کرد. شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه چیپست اسنپدراگون 778G مدل 4G نیروبخش مدل جدید P50 Pocket خواهد بود.

همچنین حدس زده می شود که هواوی P50 Pocket S از نمایشگر ثانویه محروم باشد. تنزل تراشه و حذف نمایشگر بیرونی نشان می‌دهد که هواوی به قیمت منطقی‌تری برای گوشی تاشو خود فکر می‌کند.

گمان می‌رود که نسخه 256 گیگابایتی Huawei Pocket S ممکن است معادل 689 دلار قیمت داشته باشد. از سوی دیگر، نسخه 512 گیگابایتی آن ممکن است با برچسب قیمتی 965 دلار وارد بازار شود. این تفاوت قیمت صرفا برای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بیشتر، حتی با منطق گران‌فروشیِ حافظهِ اپل هم سازگار نیست!

گمان می رود این دستگاه با صفحه نمایش تاشو OLED صدوبیست هرتزی، سیستم عامل HarmonyOS 3.0 و فناوری پردازش تصویر XMAGE این شرکت وارد بازار شود.

گزارش اخیر ادعا می کند که هواوی ممکن است Huawei Watch GT Cyber ​​را هم در کنار P50 Pocket S معرفی کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید یک گوشی تاشو زیر ۷۰۰ دلار برای Huawei می تواند نویدبخش فروش بهتر باشد؟ البته گوشی تاشو بدون نمایشگر بیرونی واقعا کمی عجیب به نظر می رسد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)