حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل نمایش تبلیغات در اپ استور را از سه‌شنبه همین هفته آغاز می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل این هفته در ایمیلی به توسعه‌دهندگان اعلام کرده است که تبلیغات مربوط به برنامه‌ها به‌طورکلی از روز سه‌شنبه (25 اکتبر/3 آبان)، در برگه اصلی اپ استور و در بخش «You Might Also Like» در انتهای فهرست برنامه‌های جداگانه ظاهر می‌شود. در همه کشورها به‌جز چین، تبلیغات در App Store دارای پس‌زمینه آبی و نماد «Ad» است.

نمایش تبلیغات در اپ استور اپل

صفحه‌ای در وب‌سایت اپل در مورد قرار دادن آگهی‌های App Store می‌گوید: «با یک تبلیغ در سربرگ Today، برنامه شما می‌تواند به‌طور برجسته در صفحه اول اپ استور ظاهر شود و این باعث می‌شود کاربران آن‌ها را در هنگام بازدید اولیه از اپ استور ببینند».

این اولین باری است که توسعه‌دهندگان می‌توانند تبلیغات را در سربرگ Today اجرا کنند که تاکنون فقط محتوای انتخاب‌شده از اعضای تحریریه App Store را بدون هیچ تبلیغی نمایش می‌داد. با بخش «You Might Also Like»، توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند برنامه‌های خود را در صفحات دیگر برنامه‌ها نیز تبلیغ کنند.

Florian Mueller، کارشناس حقوقی، در توییتی گفت که تبلیغات در بخش You Might Also Like «یکی دیگر از روش‌های افزایش نرخ مؤثر مالیات برنامه است که توسعه‌دهندگان را مجبور می‌کند تبلیغات را در صفحات برنامه خود بخرند تا اینکه دیگران مشتریان را از آنجا دور کنند.»

نمایش تبلیغات در اپ استور اپل

نمایش تبلیغات در اپ استور اپل

تبلیغات App Store قبلاً به نتایج جستجو بر اساس کلمات کلیدی و بخش “پیشنهادشده” در سربرگ جستجو محدود می‌شد. با نمایش تبلیغات در سربرگ Today و بخش «You Might Also Like»، اپ استور اکنون درمجموع چهار گزینه تبلیغاتی را ارائه می‌دهد. اپل برای اولین بار در ماه ژوئیه اعلام کرد که برنامه‌های خود را برای گسترش تبلیغات App Store خود دارد.

در ماه آگوست، مارک گورمن از بلومبرگ بیان کرد که اپل می‌خواهد تقریباً سه برابر درآمد فعلی تبلیغات خود را به حداقل 10 میلیارد دلار در سال در آینده برساند. علاوه‌بر اپ استور، گورمن گفت که اپل قصد دارد سال آینده تبلیغات نتایج جستجو را در Apple Maps نیز راه‌اندازی کند، درحالی‌که تبلیغات بنری سنتی درحال‌حاضر در برنامه‌های News و Stocks اپل نمایش داده می‌شود.

نظر شما درباره نمایش تبلیغات در اپ استور اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی