حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیکون های جدید گوگل Messages و Contacts برای این برنامه‌ها منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، گوگل

گوگل برای اولین بار در سال 2018 پشتیبانی RCS را به برنامه Messages خود اضافه کرد و از آن زمان تاکنون از این اقدام دفاع کرده است. فشار برای اعمال RCS در چند سال گذشته تا حدودی به یک ترند تبدیل شده است، زیرا گوگل بارها اپل را به چالش کشیده تا این سرویس را به‌عنوان بخشی از پلتفرم پیام‌رسانی خود بپذیرد. حال به‌عنوان بخشی از آخرین به‌روزرسانی Messages، گوگل درحال ارائه ویژگی‌های RCS بیشتر و همچنین مجموعه‌ای از آیکون های جدید برای برنامه Messages و Contacts خود است.

آیکون های جدید گوگل Messages و Contacts

درحالی‌که گوگل هنوز در نبرد با اپل پیروز نشده است، این شرکت تلاش کرده تا ارتباط بین اندروید و iOS را تا حد امکان بدون مشکل انجام دهد. در اوایل سال جاری، Messages واکنش‌های ایموجی را که برای کاربران آیفون بود، ارائه کرد. درحال‌حاضر، این شرکت همچنین به کاربران اندروید اجازه می‌دهد تا با استفاده از ایموجی‌ها به پیام‌ها واکنش نشان دهند. علاوه‌بر این، Reminders از این پس بخشی از Messages خواهد بود و در روزهایی که ممکن است رویدادهای مهم را فراموش کرده باشید، اعلان‌هایی را برای شما ارسال می‌کند و از پایبندی به تقویم رویدادهای خود اطمینان می‌دهد.

در ادامه، یوتیوب نیز اکنون بهتر ادغام می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد هر زمان که لینکی به سرویس ارسال می‌شود، ویدیوها را در پنجره چت تماشا کنند. این کار باعث می‌شود کاربران در چت نگه داشته شوند و از جابجایی از برنامه‌ای به برنامه دیگر جلوگیری کنند. برای سازماندهی بهتر امور در مکالمات، Messages اکنون می‌تواند به پیام‌های خاص پاسخ‌های فردی دهد. همچنین اکنون از کاربران می‌خواهد پیام‌های موردعلاقه خود را که حاوی اطلاعات حیاتی مانند آدرس، کدها و شماره تلفن هستند، ارسال کنند.

آیکون های جدید گوگل Messages و Contacts

آیکون های جدید گوگل Messages و Contacts

علاوه‌بر این، این برنامه اکنون عباراتی را نیز تشخیص می‌دهد که سایر اشکال ارتباط را درخواست می‌کنند و راه‌اندازی تماس ویدیویی از طریق Google Meet را پیشنهاد می‌کند. به‌علاوه، برخی از کشورها یک ویژگی آزمایشی دریافت خواهند کرد که امکان برقراری ارتباط فوری با یک کسب‌وکار را ازطریق «Messages» فراهم می‌کند، زمانی که آن مؤسسه با استفاده از «جستجوی Google» یا Maps پیدا شود. البته، می‌توانید از چیزی فراتر از تلفن خود برای برقراری ارتباط استفاده کنید، زیرا Messages با مرورگر وب، کروم، کروم‌بوک‌ها و حتی پیکسل واچ تازه معرفی‌شده نیز سازگار است.

همچنین، به‌عنوان یک انگیزه اضافی، گوگل با United Airlines شریک شده است تا زمانی که RCS را فعال کرده باشید، پیام‌های رایگان را در پروازهای United ارائه دهد. این سرویس از پاییز امسال برای اکثر اپراتورها در دسترس خواهد بود. اگر همه این‌ها کافی نیست، گوگل نماد برنامه های خود را به‌روز کرده و آن را با سایر محصولات خود هماهنگ کرده است.

نظر شما درباره ویژگی ها و آیکون های جدید گوگل Messages و Contacts چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی