حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکاسی در شب گلکسی اس 23 اولترا با پیشرفت قابل‌توجه همراه خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

با توجه به جزئیات جدیدی که در مورد دوربین پرچمدار آينده سامسونگ به‌اشتراک گذاشته شده است، به‌نظر می‌رسد گلکسی اس 23 اولترا با پیشرفت قابل‌توجه در عکاسی شب ارائه خواهد شد. Galaxy S23 Ultra همچنین احتمالا از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 بهره می‌برد که به‌طور ویژه برای عکاسی در شب بهینه شده است.

عکاسی در شب گلکسی اس 23 اولترا

افشاگر مشهور، Ice universe، به‌تازگی یک افشاگری دیگر را پیرامون گلکسی S23 Ultra منتشر کرده و این بار بر روی سنسور دوربین این گوشی متمرکز شده است. مدت‌ها شایعه شده بود که سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا از سنسور ISOCELL HP2 200 مگاپیکسلی به‌عنوان لنز اصلی دوربین خود استفاده خواهد کرد. حال، این افشاگر ادعا می‌کند که بهینه‌سازی‌های «قابل‌توجه» تضمین می‌کند که عکاسی در شب گلکسی اس 23 اولترا حتی ممکن است گلکسی اس 22 اولترا را با حالت شب تخصصی “nightography” شکست دهد.

افشاگر مذکور به‌طور خاص بیان می‌کند که عکاسی در شب Galaxy S23 Ultra “به‌طور قابل‌توجهی بهبود یافته است” درحالی‌که پستی را از Weibo به‌اشتراک گذاشته که ظاهراً توضیح می‌دهد که چرا این دستگاه با نویز کمتری نسبت به قبل از ماه عکس می‌گیرد.

عکاسی در شب گلکسی اس 23 اولترا

عکاسی در شب گلکسی اس 23 اولترا

همان‌طور که در پست Weibo اشاره شده است، به‌نظر می‌رسد FWC نسبت به 10000e- (“e-” = الکترون‌ها) تراکم کمتری خواهد داشت، که ظاهراً باید به تعیین چگونگی واکنش پیکسل‌ها به نور به‌خصوص در تاریکی کمک کند. منبع همچنین بیان می‌کند که «RMS ،RTN ،FPN به‌طور قابل‌توجهی بهینه‌سازی شده‌اند»، باید اشاره کرد که این موارد به‌ترتیب مخفف Root Mean Square ،Random Telegraph Noise (می‌تواند باعث سوسو زدن پیکسل‌ها شود) و Fixed-Pattern Noise هستند که در عکاسی با نوردهی طولانی رخ می‌دهد.

آیس یونیورس نیز به این مورد اشاره کرده و معتقد است که برای Galaxy S23 Ultra به‌لطف وجود حسگر ISOCELL HP2 «عملکرد عکاسی شبانه می‌تواند بهتر باشد».

نظر شما درباره عکاسی در شب گوشی پرچمدار آینده Galaxy S23 Ultra سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی