حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند ارزان Oppo Watch SE رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، ساعت هوشمند

جدیدترین ساعت هوشمند اوپو یک نمونه اقتصادی است که پسوند SE در نام آن این موضوع خیلی سریع تایید می‌کند. ساعت هوشمند ارزان Oppo Watch SE رسما معرفی شده و فعلا در چین در دسترس خواهد بود.

ساعت هوشمند ارزان Oppo Watch SE

واضح است که این نام انتخابی توسط Oppo شباهت زیادی به Apple Watch SE دارد. همانطور که می‌دانید اپل واچ SEهم یک ساعت هوشمند ارزان قیمت است.

اوپو اخیراً در تلاش است تا جای پای خود را در بخش ساعت های هوشمند محکم کند. در همین راستا پیش از این اوپو واچ 3 و واچ 3 پرو را معرفی کرد.

اوپو واچ 3 و واچ 3 پرو با تراشه Snapdragon W5 رسما معرفی شدند

اوپو واچ ۳ اولین ساعت هوشمند جهان بود که تراشه کوالکام Snapdragon W5+ Gen 1 را در خود جای داد. حالا Watch SE به تازگی معرفی شده و طراحی جذابی دارد.

در بخش طراحی می توان گفت که صفحه‌نمایش مستطیلی شکلی مانند مدل‌های قبلی خود دارد. برخی از ویژگی های قابل توجه این ساعت هوشمند اقتصادی عبارتند از Always-on Display، حالت ورزشی و پشتیبانی از eSIM.

صفحه نمایش اوپو واچ SE در اندازه 1.75 اینچی و از نوع AMOLED است که رزلوشن 372 در 430 پیکسل را ارائه می دهد. همانطور که گفتیم نمایشگر همیشه روشن را هم پشتیبانی می کند.

قلب تپنده این ساعت هوشمند تراشه کوالکام +Snapdragon 4100 است و دارای یک پردازنده دوم به نام آپولو 4s است. این ساعت با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

ساعت هوشمند ارزان Oppo Watch SE

ساعت هوشمند ارزان Oppo Watch SE

همچنین اوپو Watch SE ضربان قلب، کیفیت خواب و سطح استرس کاربر را ردیابی می کند. سیستم عامل ColorOS برای ساعت هوشمند ارائه می‌شود و بیش از 100 حالت ورزشی دارد.

این ساعت هوشمند از یک باتری 400 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع VOOC 2.0 پشتیبانی می کند. این باتری با یک بار شارژ و در حالت هوشمند کم مصرف، عمر باتری تا 10 روز را ارائه می دهد. البته باتری در حالت عادی تنها 3 روز دوام می آورد.

ویژگی های پشتیبانی eSIM و NFC به شما امکان می دهد از طریق Alipay و WeChat تماس بگیرید و پرداخت کنید.

علاوه بر این، Oppo Watch SE از اتصال Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می کند. بنابراین، می توانید آن را به شبکه های دیگر متصل کنید یا به سادگی آن را با دستگاه های دیگر جفت کنید.

قیمت ساعت هوشمند ارزان اوپو

اوپو ساعت SE را در دو رنگ مه بنفش و جوهر خاکستری ارائه خواهد کرد.

قیمت ساعت هوشمند Oppo Watch SE در چین معادل ۱۳۷ دلار تعیین شده و از حالا آماده خرید است.

نظر شما درباره ساعت هوشمند نسبتا اقتصادی اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)