حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییت تبلیغاتی گوگل برای پیکسل ۷ با آیفون منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

ماجرای اشتباه‌های ناخواسته در بحث بازاریابی همواره وجود داشته و وجود خواهد داشت. توییت هایی که اشتباها با دستگاه رقیب زده می شود یکی از موارد رایج است. این بار توییت تبلیغاتی گوگل برای پیکسل ۷ با آیفون منتشر شده است.

توییت تبلیغاتی گوگل

تبلیغ یک برند با استفاده از دستگاه برند رقیب بسیار شرم آور است. اپل و گوگل به صورت مستقیم در بازار گوشی های هوشمند رقیب محسوب نمی‌شوند اما طبیعتا هر دو شرکت در تلاش برای فروش گوشی های هوشمند هستند.

توییت تبلیغاتی اکانت توییتر گوگل امریکا با آیفون که بعدا پاک شد

توییت تبلیغاتی اکانت توییتر گوگل امریکا با آیفون که بعدا پاک شد

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، تیم رسانه اجتماعی گوگل در توییتر، برای انتشار یک توییت تبلیغاتی پیکسل ۷ از آیفون استفاده کرده است. با این اتفاق مدیر حساب رسمی پیکسل گوگل اشتباه بزرگی مرتکب شد.

اگرچه این توییت به سرعت حذف شد، اما نگاه‌های تیزی وجود دارند که به سرعت اسکرین شات را ثبت می‌کنند و این طور موارد از حافظه اینترنت پاک نمی شود. خب البته بدیهی است که هنگام تبلیغ محصول خود نباید از محصول رقیب استفاده کنید.

هجدهم اکتبر تیم کوک یعنی مدیر عامل اپل توییتی درباره iPad Pro با تراشه اپل M2 منتشر کرد. حساب رسمی توییتر گوگل پیکسل فردای آن روز یعنی نوزده اکتبر به این توییت پاسخ داد و آخرین مدل‌های پیکسل و NBA را تبلیغ کرد. این همان توییتی است که اشتباها با آیفون منتشر شده است.

توییت حایگزین شده توییت اشتباهی

توییت حایگزین شده توییت اشتباهی

بیست اکتبر و پس از پاک کردن توییت اشتباهی که با آیفون منتشر شده بود، تیم رسانه اجتماعی گوگل همان توییت را با استفاده از نسخه وب توییتر منتشر کرد.

پیش از این نیز اشتباهات مشابهی را داشته ایم که از قابلیت نمایش کلاینت منتشرکننده توییت ناشی می شود. مثلا تیم سامسونگ قبلا اشتباهات مشابهی مرتکب شده بود. ژانویه گذشته، مدیر اکانت توییتر سامسونگ از یک آیفون برای انتشار توییت تبلیغ رویداد Galaxy Unpacked خود استفاده کرد. همین اشتباه سال 2018 برای تبلیغ نمایشگر گلکسی نوت 9 وجود داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اشتباه یک کارمند جز می تواند اهمیت بالایی داشته باشد؟ یا دستگاه مورد استفاده همه کارمندان یک برند باید حتما از همان برند باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)