حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی A54 سامسونگ احتمالا بزرگتر از نسل قبل است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با وجود افزایش حجم باتری در گلکسی A53 نسبت به نسل قبلی خود اما عملکرد بازدهی دستگاه با هر بار شارژ بهبود زیادی نداشت. خبر کمی امیدوارکننده این است که باتری گلکسی A54 سامسونگ احتمالا بزرگتر از نسل قبل خواهد بود.

باتری گلکسی A54 سامسونگ

جزئیات بیشتری در مورد سامسونگ گلکسی A54 منتشر شده است. این اطلاعات در مورد باتری آن است که مدل EB-BA546ABY خواهد بود. ظرفیت اسمی آن 4905 میلی آمپر ساعت است که نسبت به گلکسی A53 با ظرفیت اسمی 4860 میلی آمپر ساعت افزایش را نشان می دهد.

با توجه به اینکه گلکسی A53 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تبلیغ می شود، ظرفیت تبلیغاتی باتری A54 احتمالاً 5100 میلی آمپر ساعت باشد. این ۱۰۰ میلی آمپر بیشتر شاید تاثیر زیادی در خروجی دستگاه نداشته باشد، البته اگر تراشه بهینه‌تری برای آن انتخاب نشود.

سامسونگ

سامسونگ

آیا گلکسی A54 با شارژ سریعتر همراه است؟ ما هنوز نمی دانیم، اما احتمالاً نه. مدل فعلی از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند. این توان شارژر در مدل پرچمدار S22 هم وجود دارد و شایعات می گویند مدل پایه گلکسی S23 نیز احتمالا همین توان را پشتیبانی می کند. پس ارتقا آن برای یک میان رده شاید خیلی منطقی نباشد.

طبق گزارش قبلی گلکسی A54 یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی جدید خواهد داشت. برای مقایسه، گلکسی A52 و A53 دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بودند. همچنین، از سنسور عمق سنج 5 مگاپیکسلی که در مدل های قبلی وجود داشت، در این دستگاه حذف خواهد شد. یک سنسور اصلی توانمندتر می تواند به تنهایی داده های عمق را جمع آوری کند، بنابراین ممکن است به سنسور اختصاصی نیاز نباشد.

اعضای کلیدی سری گلکسی Ax4 سامسونگ حوالی زمستان ۱۴۰۱ رونمایی خواهند شد. گلکسی ای ۵۴ هم احتمالا در همین بازه زمانی رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)