حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یوتیوب حالت آزمایشی اشتراک پریمیوم برای پخش ویدیو 4K را لغو کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

هفته پیش گزارش دادیم که یوتیوب ایده تبدیل وضوح 4K به یک ویژگی انحصاری برای مشترکین پریمیوم را در سر دارد و حتی برای برخی از کاربران نیز، این الزام را به‌صورت آزمایشی اجرا کرده است. بااین‌حال، اکنون این شرکت رسما اعلام کرده که به این حالت پایان داده است و قصد اجرای آن را ندارد.

لغو الزام یوتیوب پریمیوم برای پخش ویدیو 4K

اوایل این ماه، گزارش دادیم که برخی از کاربران یوتیوب در Reddit متوجه شده‌اند که کلمه “premium” در کنار گزینه 4K در ویدیوهای یوتیوب ظاهر می‌شود. بعدها مشخص شد که این افراد بخشی از یک گروه آزمایشی کوچک بودند که یوتیوب درحال آزمایش ایده قفل کردن رزولوشن‌های 4K و بالاتر برای مشترکین پریمیوم خود بوده است.

این اقدام برای افزودن یک ویژگی انحصاری جدید به YouTube Premium است که می‌تواند کاربران بیشتری را برای اشتراک در این سرویس ترغیب کند. این حالت یک ویژگی رایگان را از زمانی که این گزینه برای اولین بار در سال 2010 اجرا شد، از بین می‌برد.

خوشبختانه اما، به نظر می‌رسد یوتیوب مسیر ایده خود را معکوس کرده است. طبق یک توییت از حساب رسمی TeamYouTube در توییتر، این شرکت به اجرای آزمایشی و نهایی این حالت پایان داده است.

لغو الزام یوتیوب پریمیوم برای پخش ویدیو 4K

لغو الزام یوتیوب پریمیوم برای پخش ویدیو 4K

به‌نظر می‌رسد دلیلی ارائه نشده است که چرا YouTube آزمایش خود را متوقف کرده است، اما این شرکت تأیید می‌کند که همه کاربران چه مشترکین پریمیوم چه عادی، می‌توانند به گزینه 4K دسترسی داشته باشند.

در یک توییت اضافی، این حساب کاربری به یک کاربر ژاپنی که در مورد 4K پرسیده بود، پاسخ داد و بیان کرد: «اگر نظری در مورد این حالت آزمایشی دارید، خوشحال می‌شویم اگر بتوانید بازخورد خود را در ادامه مطلب برای ما ارسال کنید.»

با پایان یافتن این آزمایش، امیدواریم یوتیوب در آینده به‌جای انحصار قابلیتی که از قبل برای کاربران رایگان بوده است، به ارائه چیز بهتری برای مشترکین Premium فکر کند.

نظر شما درباره لغو الزام یوتیوب پریمیوم برای پخش ویدیو 4K چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی