حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد 10 جدید به آداپتور USB-C برای شارژ نسل اول قلم اپل نیاز دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

آیپد نسل 10 جدید با وجود بهره‌مندی از پورت USB-C برای شارژ خود، تنها از نسل اول قلم اپل پشتیبانی می‌کند. بنابراین، با اینکه با وجود داشتن پورت جدید می‌توانید عملکردهای متفاوتی را بر روی آیپد پایه تجربه کنید، برای شارژ و جفت‌شدن قلم آن اما، ملزم به استفاده از آداپتور USB-C به لایتنینگ جدید اپل هستید.

آداپتور USB-C قلم آیپد 10 جدید اپل

آیپد جدید فاقد شارژر بی‌سیم مغناطیسی در لبه‌ی کناری برای اتصال نسل دوم قلم اپل به خود است. بنابراین، تنها نسل اول Apple Pencil‌ توسط این دستگاه پشتیبانی می‌شود که معمولاً برای شارژشدن باید به پورت لایتنینگ وصل شود. بااین‌حال، آیپد 10 اکنون دارای یک پورت USB-C است، به این معنی که دیگر نمی‌توان Apple Pencil را مستقیماً ازطریق پورت لایتنینگ آیپد شارژ کرد.

کاربران آیپد جدید که می‌خواهند از Apple Pencil استفاده کنند، باید لوازم جانبی را با استفاده از کابل USB-C و آداپتور جداگانه شارژ کنند. در بیانیه مطبوعاتی اپل پیرامون آیپد نسل دهم آمده است:

«Apple Pencil (نسل اول) با iPad جدید سازگار است. یک آداپتور جدید USB-C به Apple Pencil برای جفت‌شدن و شارژشدن لازم است که با نسخه جدید Apple Pencil (نسل اول) با قیمت 99 دلار در جعبه موجود است.

برای دارندگان فعلی Apple Pencil (نسل اول)، آداپتور USB-C به Apple Pencil به‌طور جداگانه با قیمت 9 دلار فروخته می‌شود.»

آداپتور USB-C قلم آیپد 10 جدید اپل

آداپتور USB-C قلم آیپد 10 جدید اپل

نسل اول Apple Pencil با یک آداپتور لایتنینگ عرضه شد که امکان شارژ جداگانه آن را فراهم می‌کرد، اما اکنون اپل نوع جدیدی از لوازم جانبی را با نام «USB-C to Apple Pencil Adapter» ارائه می‌کند که به کاربران Apple Pencil امکان شارژ کردن آن با پورت جدید USB-C آیپد 10 را می‌دهد. این آداپتور به‌صورت جداگانه با قیمت 9 دلار برای کاربران فعلی Apple Pencil موجود است، درحالی‌که مدل‌های جدیدتر تولیدشده قلم اپل در داخل جعبه خود این آداپتور را به‌همراه دارند.

نظر شما درباره آداپتور USB-C قلم آیپد 10 جدید اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی