حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون اپل انتخاب ۸۷ درصد از نوجوانان امریکایی است، ۳۱ درصد آن ها اپل واچ دارند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، عملکرد تجاری شرکت ها

شاید اپل در تصاحب سهم بازار کشورهای دیگر خیلی موفق نباشد اما داستان امریکا فرق دارد. یک گزارش دو سالانه نشان می‌دهد که آیفون انتخاب ۸۷ درصد از نوجوانان امریکایی است. جالب تر این‌که ۳۱ درصد آن ها اپل واچ دارند.

سهم اپل از بازار امریکا

بازار گوشی‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند ایالات متحده مسلماً یکی از خاص‌ترین بازارهای جهان است. چه موبایل باشد یا یک ساعت هوشمند، اگر از برند اپل نباشد موفقیت زیادی نخواهد داشت. حتی مهم نیست که محصول برند دیگر بسیار بهتر از هر چیزی باشد که تا به حال دیده اند.

این تصویر بر اساس گزارش غول بانکداری سرمایه گذاری پایپر سندلر، درباره نوجوانان آمریکایی تایید می‌شود. جایی که می بینیم نزدیک به یک سوم نوجوانان آمریکایی اپل واچ دارند.

پرفروش ترین ساعت های هوشمند جهان

جدیدترین گزارش از دوسالانه “Taking Stock With Teens” نشان می دهد که 31 درصد از نوجوانان آمریکایی در حال حاضر اپل واچ دارند. علاوه بر این 16 درصد دیگر از نوجوانان آمریکایی قصد دارند در اسرع وقت اپل واچ بخرند.

جالب‌تر اینکه 87 درصد از نوجوانان آمریکایی آیفون دارند، در حالی که 88 درصد آن‌ها می‌خواهند آیفون دیگری را به عنوان گوشی بعدی خود بخرند.

شرایط رقابتی سخت دیگر برندها در امریکا

این شرکت ماه گذشته ساعت اپل واچ SE 2 را معرفی کرد. این دستگاه دارای پردازنده مشابه اپل واچ سری 8 بوده و همچنین دارای برخی ویژگی های جدید از جمله تشخیص تصادف اتومبیل و ویژگی های SOS اضطراری هم هست. قیمت مدل بدون ارتباط مخابراتی آن ۲۴۹ دلار عنوان شده که می تواند حتی به گسترش سهم اپل در بازار ساعت‌های هوشمند کمک کند.

از آن جایی که بهترین تجربه کاربری با آیفون را لوازم جانبی رسمی اپل دارند، طبیعتا اگر کاربری قصد تهیه ساعت یا ایربادز داشته باشد به سراغ محصولات همین شرکت می‌رود. در حقیقت آیفون کلید ورود به باغ سبز و محصور اپل است.

با این سطح از وفاداری، برندهای دیگر در بازار گوشی‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند ایالات متحده با مشکل مواجه می‌شوند. با توجه به استقبال عمومی از اپل در ایالات متحده، واقعا این تصور که بند دیگری جای آن را بگیرد بسیار سخت است.

نظر شما چیست؟ البته که این آمار مربوط به تمام جامعه نیست اما بخش مهمی از جامعه را شامل می شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)