حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشتراک پولی واتس اپ بیزنس با امکان اتصال ۱۰ دستگاه به یک اکانت

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | پیام رسان

واتس‌اپ امکانات زیادی مانند تلگرام ندارد اما برای بعضی کشورها محبوب واقع شده و کاربران از آن استفاده می‌کنند. هر جا که کاربر باشد صاحبین کسب‌وکار هم آن جا خواهند بود. با همین دلیل واتس‌اپ کسب‌وکار یا Whatsapp Business هم بازوی مهمی در برخی کسب‌وکارهاست. امروز درباره اشتراک پولی واتس اپ بیزنس با امکان اتصال ۱۰ دستگاه به یک اکانت خبری منتشر شده و می‌گوید که فعلا برای کاربران واتس اپ آزمایشی در دسترس است.

اشتراک پولی واتس اپ بیزنس

سرویس اشتراک پریمیوم واتس اپ هنوز به طور رسمی راه اندازی نشده و فقط برای کاربران بتا در دسترس است. این بدان معناست که فقط اعضای برنامه بتای WhatsApp می توانند به منوی Premium دسترسی داشته باشند، جایی که همه ویژگی های اضافی در آن قرار دارند.

به گفته WABetainfo اشتراک پریمیوم برای مشاغل طراحی شده است، به این معنی که اکثر ویژگی های پولی برای کاربر معمولی مفید نخواهد بود.

بر اساس گزارش ها حساب پریمیوم واتس اپ یک لینک ارتباط قابل تنظیم توسط کاربر را در اختیار شما قرار می دهد که هر سه ماه یک بار قابل تغییر است. قرار است به جای تایپ کردن شماره تلفن، این راه آسان‌تری برای مشتریان باشد تا کسب‌وکار خاصی را پیدا کنند. تلگرام نیز ویژگی مشابهی دارد که کاربران می توانند لینک تماس مستقیم را با دیگران به اشتراک بگذارند.

اشتراک پولی واتس اپ بیزنس

اشتراک پولی واتس اپ بیزنس

نسخه پولی برنامه همچنین اجازه می دهد تا حداکثر 10 دستگاه به طور همزمان به یک حساب متصل شوند. به این ترتیب، کارمندان می توانند حساب تجاری (business account) را متصل و مدیریت کنند. همچنین می‌توانید با حداکثر ۳۲ نفر تماس ویدیویی برقرار کنید.

از آنجایی که این قابلیت هنوز در مرحله بتا است، با بیانیه یا اطلاعیه رسمی معرفی نشده است، بنابراین ما از قیمت یا تاریخ راه اندازی سرویس اشتراک جدید اطلاعی نداریم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید قابلیت جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

پول بدی که ۱۰ تا دستگاه وصل بشن

بابا چقدر مسخره اس این

BeFair

واقعا

راه درامدی جدید شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)