حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های گلکسی S23 سامسونگ چه تنوعی خواهد داشت؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هر چند که خیلی از کاربران موبایل به انتخاب رنگ‌های مشکی یا سفید اقدام می‌کنند اما تنوع رنگ همیشه یک انتخاب جذاب می‌تواند باشد. کارخانه شایعات در این بازه از سال کم کم یک خط را به پرچمدار سامسونگ اختصاص می‌دهد و گزارش‌های مختلف درباره آن زیاد می‌شود. می‌دانیم که Galaxy S23 جایی در زمستان امسال معرفی خواهد شد، به احتمال زیاد در نیمه دوم این فصل. در جدیدترین شایعات می‌شنویم که رنگ های گلکسی S23 سامسونگ چه تنوعی خواهند داشت.

رنگ های گلکسی S23

قطعات پازل Galaxy S23 کم کم در جای خود قرار می گیرند. در شایعات تایید شده است که کل این خانواده به طور انحصاری توسط تراشه هنوز معرفی نشده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 تامین می شود.

همچنین به نظر می رسد که مدل های معمولی و پلاس از طراحی دوربین S22 Ultra استفاده کنند و دیگر یک جزیره کلی برجسته وجود نداشته باشد. این دو مدل همچنین می‌توانند باتری‌های بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های فعلی و دوربین سلفی با وضوح بالاتر ارائه شوند.

گلکسی اس ۲۳ مشکی

گلکسی اس ۲۳ مشکی

مدل پریمیوم‌تر گلکسی S23 Ultra ممکن است همان ظاهر کلی را حفظ کند، البته با برخی اصلاحات. احتمال استفاده از یک دوربین 200 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که می تواند به آن کمک کند تا به بهترین دوربین موبایل تبدیل شود.

حالا که تا حدود خوبی در مورد مشخصات اصلی و طراحی کلی مطمئن هستیم، طبیعی است که در مورد رنگ‌بندی Galaxy S23 کنجکاو باشیم. راس یانگ، کارشناس صنعت نمایش امروز به این سوال پاسخ داده است.

او معتقد است که رنگ‌های گلکسی اس 23 به قرار زیر است:

  1. ۱- بژ
  2. ۲- مشکی
  3. ۳- سبز
  4. ۴- صورتی روشن
رنگ های گلکسی اس ۲۳

رنگ های گلکسی اس ۲۳ – شایعه شده

ظاهرا اینها تنها رنگ‌هایی است که برای همه مدل‌ها در دسترس خواهد بود. برای مقایسه باید گفت که گلکسی S22 در رنگ‌های زیر ارایه شده بود:

  1. ۱- سفید
  2. ۲- مشکی
  3. ۳- سبز
  4. ۴- گرافیت
  5. ۵- طلایی
  6. ۶- کرم
  7. ۷- قرمز

به این ترتیب پالت رنگی محدود ممکن است برخی از کاربران را ناامید کند. البته اصلا بعید نیست که این اطلاعات تا لحظه عرضه تغییر کند. همچنین شاید پس از معرفی رسمی شاهد ارایه رنگ‌های جدیدباشیم.

نظر شما چیست؟ معمولا موبایل چه رنگی می خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)