حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر به‌زودی امکان ترکیب عکس، ویدیو و GIF در یک توییت را فراهم می‌کند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

توییتر به‌زودی ویژگی جدیدی را در اندروید و iOS ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد متن، عکس، ویدیو و فایل‌های GIF را در یک توییت ترکیب کنید. این ویژگی برای اولین بار توسط Alessandro Paluzzi در ماه آوریل مشاهده شد و توییتر بعدها تأیید کرد که در ماه جولای روی پست‌های چندرسانه‌ای کار می‌کند. درحال‌حاضر، در هر توییت تنها می‌توانید یک نوع از هر رسانه را به‌اشتراک بگذارید.

ترکیب عکس، ویدیو و گیف توییتر

اکنون که این ویژگی اینجاست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد عکس در توییت ضربه بزنید و رسانه موردنظر خود را اضافه کنید. بسته به تعداد تصویر، ویدیو یا GIF که اضافه می‌کنید، محتوایی که اضافه می‌کنید کنار هم یا در قالب شبکه‌ای نشان داده می‌شود. در توییت‌هایی که به اشتراک گذاشته است، می‌توانید ببینید که این حالت چگونه ممکن است به‌نظر برسد.

وقتی این ویژگی را برای امتحان کنید، متوجه می‌شوید که درمجموع می‌توانید تا چهار قطعه محتوا اضافه کنید. بااین‌حال، مشخص نیست که آیا توییت‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده خارج از پلتفرم از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند یا خیر. به‌نقل از نویسنده وب‌سایت theverge، «زمانی که من توییت چندرسانه‌ای را قرار دادم، فقط یکی از دو محتوای موجود در توییت نشان داده شد و زمانی که آن را با همکارانم در Slack به اشتراک گذاشتم، به همین شکل ظاهر شد.»

ترکیب عکس ویدیو توییتر

ترکیب عکس ویدیو توییتر

حتی با وجود مشکلات پیرامون خرید احتمالی توییتر توسط ایلان ماسک، این پلتفرم از ارائه ویژگی‌های جدید دست برنداشته است. این شبکه اجتماعی اخیراً ویدیوهای تمام صفحه را در iOS و یک رابط کاربری پخش ویدیو جدید را راه‌اندازی کرده است که می‌توانید ازطریق تب Explore به آن دسترسی داشته باشید. توییتر همچنین به‌تازگی شروع به ارائه قابلیت ویرایش توییت برای مشترکین Twitter Blue در کانادا، استرالیا و نیوزلند کرده است و درحال آزمایش گزینه‌ای برای پیوست کردن نشان‌های وضعیت به توییت‌های شما نیز می‌باشد.

دیدگاه شما پیرامون امکان ترکیب چندین محتوا در یک توییت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

لازم بود واقعا

توییت کردن خیلی محدودیت داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی