حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب گلکسی S23 سامسونگ به طراحی جدید این گوشی با لنزهای جداگانه دوربین اشاره دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اولین تصاویر فاش‌شده از قاب گلکسی S23 به‌تازگی به‌صورت آنلاین ظاهر شده است. اگرچه به‌نظر نمی‌رسد که این قاب‌ها توسط سامسونگ تولید شده باشند، اما ظاهراً بر اساس ابعاد رسمی این گوشی می‌باشد که کمپانی کره‌ای آن را با شرکای خود به‌اشتراک گذاشته است. این قاب‌های شخص‌ثالث، درحقیقت طراحی جدید Galaxy S23 که رندرهای آن اوایل این هفته منتشر شد را تأیید می‌کند. با توجه به تمامی این شواهد، به‌نظر می‌رسد طراحی جدید گلکسی S23 شامل لنزهای جداگانه دوربین است که درحال‌حاضر شاهد استفاده از آن در گلکسی S22 Ultra سامسونگ هستیم.

قاب گلکسی S23 سامسونگ

طبق جدیدترین تصاویر منتشرشده از قاب گلکسی اس 23 توسط افشاگر مشهور، آیس یونیورس، این گوشی ممکن است دارای ماژول یکپارچه دوربین مشابه مدل‌های فعلی گلکسی اس 22 یا حتی گلکسی اس 21 نباشد. رندرهای قبلی نیز این مورد را تأیید کرده‌اند و قاب‌های شخص‌ثالث نیز دارای سوراخ‌های جداگانه‌ای هستند که فضای کافی برای لنزهای دوربین را نشان می‌دهد.

با بررسی بیشتر تصاویر قاب این گوشی، به‌نظر می‌رسد فضای باقی‌مانده از قاب محافظ برای برآمدگی دوربین گلکسی S23 ازنظر اندازه و ضخامت کلی به حداقل رسیده است. ممکن است حتی اگر گلکسی اس 23 دارای برآمدگی دوربین باشد، در مقایسه با نسل‌های قبلی کمتر شده باشد.

قاب گلکسی S23 سامسونگ

قاب گلکسی S23 سامسونگ

درهرصورت، نتیجه‌گیری قطعی بر اساس تصاویر اولیه کمی دشوار است. هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که گلکسی اس 23 دارای لنزهای جداگانه دوربین باشد، حتی اگر این قاب‌های شخص‌ثالث یک دید کلی از گوشی آینده سامسونگ را دراختیار ما بگذارد.

بااین‌وجود، ظاهر گلکسی S23 به‌احتمال‌فراوان از این فرم طراحی بهره خواهد برد. برای اطمینان از طراحی بیرونی Galaxy S23 تا آخرین جزئیات کمی زود است و تنها گذشت زمان این سردرگمی را برطرف خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد سری Galaxy S23 را زودتر از سال گذشته در سال 2023 و در ماه ژانویه عرضه کند.

نظر شما درباره تصاویر طراحی قاب گلکسی S23 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی