حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پلتفرم SmartThings سامسونگ اکنون بیش از ۱۰ میلیون دستگاه متصل دارد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

هوشمندسازی یکی از بزرگ‌ترین ابداعات بشر در چند دهه اخیر بوده است. اما وقتی به صورت جزئی‌تر نگاه کنیم، هوشمندسازی اشیا نیز دستاورد مهمی است که تقریبا هر شرکتی به شیوه خاص خود آن را انجام داده است. در همین رابطه گویا پلتفرم SmartThings سامسونگ اکنون بیش از ۱۰ میلیون دستگاه متصل دارد. با ترنجی همراه باشید.

پلتفرم SmartThings سامسونگ اکنون بیش از ۱۰ میلیون دستگاه متصل دارد

اخیرا سامسونگ رسما اعلام کرده است که اکنون بیش از ۱۰ میلیون لوازم خانگی این شرکت به پلتفرم SmartThings متصل هستند. پلتفرم SmartThings سامسونگ به کاربران اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های سازگار را به یک پلتفرم متصل کرده و آن‌ها را با صدای خود کنترل کنند. همچنین به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی اتوماسیون را برای مدیریت آسان لوازم خانگی تنظیم کنند. SmartThings با صدها دستگاه سازگار از جمله چراغ‌ها، دوربین‌ها، دستیارهای صوتی، ماشین لباسشویی، یخچال و سیستم تهویه کار می‌کند.

پلتفرم SmartThings سامسونگ

در همین حین، گفتنی است که پلتفرم SmartThings سامسونگ در سال آینده به بیش از ۲۰ میلیون دستگاه خواهد رسید. سامسونگ SmartThings را در سال ۲۰۱۴ خریداری کرد و این پلتفرم را در سال ۲۰۱۸ مجددا راه اندازی کرد. در چهار سال گذشته، سامسونگ توانسته است تعداد وسایل متصل خود را چندین برابر کند. این شرکت کره‌ای به طور رسمی پیش‌بینی کرده است که SmartThings در پایان سال جاری از مرز ۱۲ میلیون دستگاه نیز فراتر خواهد رفت. همچنین سامسونگ پیش بینی می‌کند که این پلتفرم تا پایان سال آینده میزبان بیش از ۲۰ میلیون دستگاه مختلف باشد.

سامسونگ می‌گوید یکی از دلایل اصلی افزایش تعداد دستگاه‌های متصل SmartThings، ویژگی اعلان‌های کارآمد آن است. این ویژگی زمانی که عملیات به پایان رسیده یا دستگاه دچار مشکل شود، سریعا به کاربر اطلاع می‌دهد. علاوه بر این، قابلیت کنترل از راه دور یک ویژگی رایج در این پلتفرم است. SmartThings مرتبا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مختلفی را دریافت می‌کند که به تشخیص و مدیریت محصولات کمک خواهد کرد. از ژوئن تا آگوست امسال، میانگین ماهانه تعداد کاربران پلتفرم SmartThings، حدود ۱.۵ برابر میانگین تعداد کاربران از ژانویه تا مه امسال بوده است.

پلتفرم SmartThings سامسونگ

SmartThings پلت فرم IoT و خانه هوشمند سامسونگ است و این شرکت هر سال با افزودن ویژگی‌های جدید آن را بهبود می‌بخشد. چند ماه پس از راه‌اندازی، سامسونگ SmartThings Find و SmartThings Energy را روی این پلتفرم راه اندازی کرد. متعاقبا، این شرکت SmartThings Edge را برای یک خانه هوشمند سریع‌تر و قابل اعتمادتر نیز راه اندازی نمود.

به گفته خبرگزاری GizChina، سیستم SmartThings Edge سامسونگ یک معماری جدید است که به عملکردهای اصلی محصولات خانه هوشمند اجازه می‌دهد تا در یک شبکه محلی به شکل بهتری کار کنند. این بدان معنی است که دیگر نیازی به پردازش ابری نیست و چنین چیزی باعث می‌شود تجربه‌ای سریع‌تر، قابل اطمینان‌تر و ایمن‌تر داشته باشید.

پلتفرم SmartThings سامسونگ

سامسونگ همچنین ادعا می‌کند که کاربران ممکن است تغییرات مشخصی را مشاهده نکنند، اما قطعا از نظر اتصال و تجربه، این پلتفرم جدید بهتر عمل خواهد کرد. این ویژگی قابلیت نیاز به پردازش مبتنی بر ابر را برطرف می‌کندو به بسیاری از فرآیندها اجازه می‌دهد تا به صورت محلی روی SmartThings Hub کار کنند. نظر شما کاربران ترنجی درباره پلتفرم SmartThings سامسونگ که اکنون بیش از ۱۰ میلیون دستگاه متصل دارد، چیست؟! آیا این پلتفرم می‌تواند در آینده میان تمام کاربران جهان همه‌گیر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چه جالب

من که استفاده نکردم تا حالا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان