حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز انکر Soundcore Liberty 4 با سنسور ضربان قلب و صدای فضایی معرفی شد

اگرچه ایرپادز پرو 2 نسبت به نسل اول این ایربادز چندین پیشرفت را به‌همراه دارد، اما جدیدترین ایرپادز پرچمدار اپل از سنسور ضربان قلب که شایعات آن پیش از معرفی رسمی این مدل به گوش می‌رسید، بهره نمی‌برد. اگرچه نبود این قابلیت ممکن است برای اکثر افراد مشکل‌ساز نباشد، بااین‌حال، اگر شما فردی هستید که می‌خواهید قابلیت‌های ردیابی ضربان قلب را بر روی هدفون خود داشته باشید، Anker آن را برای شما فراهم می‌کند. جدیدترین ایربادز انکر با نام Soundcore Liberty 4 که اخیرا معرفی شده است، دارای سنسور ضربان قلب و پشتیبانی از صدای فضایی بوده و 100 دلار ارزان‌تر از AirPods Pro 2 می‌باشد.

ایربادز انکر Soundcore Liberty 4

انکر Soundcore Liberty 4 کاملاً جدید اولین ایربادز در سری Soundcore Liberty این کمپانی می‌باشد که دارای درایورهای پویا دوگانه و طراحی پایه به‌روزشده است. Liberty 4 با قیمت 149.99 دلار تقریباً هر آنچه را که انتظار دارید در یک جفت هدفون TWS ممتاز ببینید، ازجمله پشتیبانی از ANC و صدای فضایی فراگیر، ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، ایربادز جدید همچنین دارای یک سنسور ضربان قلب برای علاقه‌مندان به تناسب‌اندام است.

Soundcore Liberty 4 همچنین دارای سری جدید گوش CloudComfort است که تناسب راحت و ایمن، گواهی بی‌سیم Hi-Res Audio، سیستم صوتی کواکسیال ACAA 3.0 برای خروجی صدای پیشرفته و پشتیبانی از LDAC را تضمین می‌کند. تا آنجا که به عمر باتری مربوط می‌شود، Anker ادعا می‌کند که Liberty 4 می‌تواند تا 9 ساعت با یک بار شارژ با ANC خاموش و تا 7 ساعت با ANC روشن دوام بیاورد. کیس شارژ که دارای پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است، 28 ساعت زمان پخش بدون ANC و 24 ساعت با ANC را اضافه می‌کند.

ایربادز انکر Soundcore Liberty 4

ایربادز انکر Soundcore Liberty 4

Anker Soundcore Liberty 4 برای خرید ازطریق وب‌سایت Anker در دسترس بوده و می‌توانید بلافاصله با کلیک بر روی لینک، آن را سفارش دهید. این ایربادز همچنین از 10 اکتبر در فروشگاه آمازون و تا پایان اکتبر در Best Buy در دسترس خواهد بود.

توجه داشته باشید که Liberty 4 اولین هدفون TWS در بازار با سنسور ضربان قلب نیست. Amazfit PowerBuds و Jabra Elite Sports Earbuds همچنین دارای سنسور ضربان قلب هستند و بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از مدل Anker می‌باشند.

نظر شما درباره ایربادز جدید Anker Soundcore Liberty 4 و ویژگی‌های خاص آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

عمر باتری یک بار شارژش خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی