حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی موتورولا Moto G72 مشخص شد: ۱۱ مهر ماه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا اعلام کرده است که تاریخ معرفی Moto G72 سوم اکتبر (۱۱ مهر) است. در اوایل هفته جاری، رندر های تلفن هوشمند مذکور فاش شده بود. هم اکنون علاوه بر تاریخ رونمایی، بسیاری از مشخصات این دستگاه نیز به بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم گوشی هوشمند آینده موتورولا چه ویژگی هایی خواهد داشت.

بسیاری از مشخصات موتورولا Moto G72 فاش شده است

موتورولا Moto G72 در وب‌سایت Flipkart مشاهده شده است. منبع مذکور، مشخصات کلیدی و طراحی این تلفن هوشمند را فاش کرده است ‌‌. تراشه مدیاتک هلیو جی ۹۹ نیروی پردازشی این دستگاه را تأمین خواهد کرد. گفته می‌شود که در کنار این تراشه، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار خواهند گرفت. سنسور اثر انگشت به زیر صفحه نمایش رفته و نوع پنل OLED خواهد بود. نمایشگر از عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی کرده و توانایی ارائه رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۵۷۶ را داراست. به نظر می‌رسد که موتورولا در بخش نمایشگر کم کاری نکرده و جی ۷۲ از استاندارد HDR 10 برخوردار بوده و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت را دارد.

Moto G72

سه لنز در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته اند. گفته می‌شود که دوربین اصلی رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته؛ و در کنار آن دو دوربین اولترا واید و ماکرو تعبیه شده است. Moto G72 دارای اسپیکر های استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos بوده‌. و در بخش نرم افزار، به دوازدهمین نسخه اندروید مجهز شده است. این دستگاه از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز برخوردار است. Motorola Moto G72 موفق به دریافت گواهینامه IP52 شده است. البته لازم به ذکر است که این گواهی به معنای ضد آب بودن گوشی نیست و جی ۷۲ تنها در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم است. وب‌سایت GSMArena ادعا می‌کند که این دستگاه در دو رنگ خاکستری و آبی عرضه خواهد شد. البته Motorola Moto G72 در عکس های منتشر شده بیشتر به رنگ های مشکی و سبز شبیه است!

رندر های موتورولا Moto G72 پیش از رونمایی این گوشی لو رفتند

با توجه به مشخص شدن مشخصات کلیدی و تاریخ معرفی موتورولا Moto G72، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی