حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با انتخاب اپلیکیشن‌های درست، هوای تلفن همراهمان را داشته باشیم

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور تلفن‌های همراه لمسی بسیاری از کار‌ها آسان شدند. اگر از افراد میان‌سال نحوه پرداخت قبوض مختلف در بانک‌ها را بپرسید، آن‌وقت متوجه می‌شوید که چه انقلاب بزرگی رخ‌داده و باید شکرگزار این نعمت‌ها باشیم؛ بنابراین تلفن همراه یک وسیله بسیار کاربردی است که باید در همه حال هوایش را داشته باشیم.

شاید شما در گوشی خود از چندین اپلیکیشن استفاده می‌کنید تا کار‌های مختلفی را انجام دهید. به‌عنوان‌مثال شاید برای پرداخت قبض برق از برنامه موردعلاقه خود استفاده می‌کنید. شما در این مطلب با واژه سوپر اپلیکیشن و مزایای آن بیشتر آشنا می‌شوید.

اپلیکیشن‌هایی که حجم تلفن همراه شما را اشغال می‌کنند

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از کار‌های بانکی امروزه توسط تلفن همراه انجام می‌شود. با گذشت زمان کاربرد تلفن همراه بیش از این‌ها خواهد بود و باید منتظر باشیم تا موج دیگری از تکنولوژی وارد کشور شود. بهتر است سری به اپلیکیشن‌های گوشی خود بیندازید و لیست کنید که از چند برنامه برای کار‌های مختلف استفاده می‌کنید. به‌احتمال زیاد از یک برنامه برای پرداخت قبض برق، خرید شارژ و … بهره می‌برید. شاید برنامه دیگری را نیز برای پرداخت عوارضی و خلافی و کار‌هایی از این ‌قبیل نصب کرده‌اید.

اگر بخواهید هوای تلفن همراه خود را داشته باشید، باید تعداد این اپلیکیشن‌ها را به حداقل برسانید. یعنی به‌جای استفاده از چند اپلیکیشن که هرکدام برای یک کار نصب شده‌اند، از یک برنامه جامع بهره‌مند شوید. معمولا هر اپلیکیشن حدود چند 10 مگابایت حجم اشغال می‌کند و با باز بودن آن‌ها بخشی از فضای داخلی نیز اشغال می‌شود. ما قصد داریم شما را با یک برنامه جامع و کاربردی آشنا کنیم تا دیگر با این مشکلات روبرو نشوید.

چاره راه شما استفاده از سوپر اپلیکیشن‌ها است

شاید با خواندن این مطلب به سراغ تلفن همراه خود رفته‌اید و تعداد برنامه‌های کاربردی را می‌شمارید. به نظر شما آیا می‌شود به‌جای تمام این اپلیکیشن‌ها تنها از یک اپلیکیشن استفاده کرد؟ پاسخ مثبت است. شما تنها کافی است از یک سوپر اپلیکیشن به‌جای همه آن‌ها استفاده کنید. در این حالت هم فضای اشغال شده گوشی بسیار کم خواهد بود و هم برای انجام تمام کار‌ها تنها به یک منبع مراجعه خواهید کرد.

از نظر حفظ امنیت نیز داشتن یک برنامه بهتر است؛ چرا که حفظ کردن پسورد و نام کاربری در برنامه‌های مختلف کار مشکلی است. شما تنها با یک سوپر اپلیکیشن می‌توانید تمام کار‌های غیرحضوری خود را از قبیل خرید شارژ، کارت به کارت، پرداخت قبض برق، خلافی و … انجام دهید. سوپر اپلیکیشن تاپ بهترین گزینه برای این امور است که در ادامه شما بیشتر با این برنامه آشنا خواهید شد.

سوپر اپلیکیشن چیست؟

برای اولین‌بار در جهان در سال 2010 مایک لازارید توانست دنیا را با ابزار جدیدی به نام سوپر اپلیکیشن آشنا کند. این فرد سعی کرد تا پکیجی از اپلیکیشن‌های مختلف را در یک برنامه جای دهد و به آن‌ها یکپارچگی بخشد؛ بنابراین اگر شما تابه‌حال این سؤال را در ذهن داشتید که سوپر اپلیکیشن چیست باید جواب خود را گرفته باشید.

منظور از سوپر اپلیکیشن، همان برنامه کاربردی جامعی است که خدمات مختلفی را به هم پیوند می‌زند و با یکپارچه کردن آن‌ها کاربر می‌تواند از تمام خدمات یک سرویس استفاده کند. هر فرد می‌تواند به‌جای استفاده از چند اپلیکیشن تنها یک سوپر اپ نصب کند و از استفاده آن لذت ببرد.

تاپ با بیش از 70 سرویس کاربردی در تلفن همراه

خوشبختانه در ایران نیز شما می‌توانید از این سوپر اپلیکیشن‌ها داشته باشید. تاپ با ارائه خدمات مختلف در تلاش است تا هم‌وطنان عزیز با آسودگی خاطر کار‌های خود را انجام دهند. سوپر اپلیکیشن تاپ 73 سرویس کاربردی را در خود جای‌داده تا ایرانیان از یکپارچگی این خدمات استفاده کنند. تنها با نصب این برنامه شما از هر اپلیکیشن دیگر بی‌نیاز خواهید بود.

از خدمات تاپ می‌توان به کارت به کارت سریع اشاره کرد. جای‌گذاری رمز دوم یکبار مصرف موضوعی است که این روز‌ها در اپلیکیشن‌های مختلف مطرح است. باتوجه‌به این که تاپ قدرت خود را از بانک پارسیان گرفته و زیر نظر بانک مرکزی فعالیت دارد، جای‌گذاری رمز دوم اتوماتیک در این سرویس عملی شده و کاربران بدون نیاز به حفظ کردن رمز دوم و تایپ آن می‌توانند انتقال وجه خود را انجام دهند.

به‌احتمال زیاد شما نیز از یک سیم‌کارت ایرانسل، همراه اول یا رایتل استفاده می‌کنید. هر سیم‌کارتی که داشته باشید، می‌توانید شارژ موردنیاز خود را از تاپ انجام دهید. شارژ 2000 تا 100000 تومانی در این سرویس برای تمام کاربران ارائه شده است.

با آنلاین شدن پرداخت عوارضی‌های برخی از آزادراه‌ها افراد زیادی به دلیل عدم آگاهی از این موضوع جریمه شده‌اند. با واردکردن اطلاعات خودروی خود در تاپ و واریز هزینه به کیف پول، عوارض آزادراهی شما به‌صورت اتوماتیک پرداخت می‌شود.

اگر اهل گردش هستید، برای خرید خدمات گردشگری بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما و همچنین رزرو هتل و تور، تاپ آماده ارائه خدمات است. حال شاید به اهمیت وجود یک سوپر اپلیکیشن مانند تاپ در گوشی خود پی برده باشید. با سوپر اپلیکیشن تاپ، تاپ زندگی کنید.

جمع‌بندی

در زندگی امروز شاید افراد زیادی فرصت کافی برای توجه به پیشرفت‌ها را ندارند و تنها برای انجام امور در یک وقت معین اقدام می‌کنند. شاید شما نیز برای پرداخت خلافی خیلی سریع یک جستجو انجام می‌دهید و با نصب اولین اپلیکیشنی که پیش رؤیتان است، اقدام به پرداخت آن می‌کنید.

اگر برای تمام کار‌ها چنین روشی را اتخاذ کنید، شاید یک صفحه از گوشی‌تان به این برنامه‌ها اختصاص یابد و حجم زیادی را در بر بگیرند. با آشنایی با سوپر اپلیکیشن‌ها شما نیز خیلی راحت‌تر کار‌های خود را انجام خواهید داد. شما در این مقاله با مفهوم سوپر اپلیکیشن و مزایای آن آشنا شدید.

سوپر اپلیکیشن تاپ با بیش از 70 سرویس کاربردی فعالیت خود را زیر نظر پلیس فتا انجام می‌دهد و هر ایرانی می‌تواند با اطمینان کامل به سراغ این برنامه برود. با نصب این سوپر اپلیکیشن می‌توانید فضای آزاد بیشتری در تلفن همراه خود داشته باشید و از خدمات متنوعی بهره‌مند شوید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات