حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۴ پرو احتمالا دارای نقص‌های جدی در کیفیت ساخت نسخه بنفش است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

سری آیفون ۱۴ اپل مدتی است که معرفی و عرضه شده است. همچنین در کنار تمامی نسخه‌های آن، یک نسخه با رنگ بنفش نیز وجود دارد که احتمالا بخاطر جذابیت خاص آن، بسیاری از خریداران آن را خریداری می‌کنند. با این حال گویا آیفون ۱۴ پرو احتمالا دارای نقص‌های جدی در کیفیت ساخت نسخه بنفش است. با ترنجی همراه باشید.

آیفون ۱۴ پرو احتمالا دارای نقص‌های جدی در کیفیت ساخت نسخه بنفش است

در اوایل این ماه، سری آیفون ۱۴ اپل به طور رسمی پیش فروش خود را آغاز کرد. این خانواده شامل آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس می‌باشند. یکی از گزینه‌های رنگی جذاب این سری مشخصا رنگ بنفش است. در حالی که این دستگاه خیره کننده است، تمام آن چیزی که می‌درخشد لزوما به نفع کاربر نیست. گزارش اخیر نشان می‌دهد که نسخه بنفش دارای نقص‌های در کیفیت تولید آن است که باعث می‌شود از خرید آن منصرف شوید.

این گزارش از کاربری به نام @Laobao Technology است که در Weibo فعالیت دارد. به گفته @Laobao Technology، قاب پشتی شیشه‌ای مات شده بنفش تیره AG دارای بافت کافی است. با این حال، کیفیت تولید آن ممکن است نقص‌های آشکاری داشته باشد. تحت شرایط خاص، قاب پشتی احتمالا مشکلی مشابه با ریزش رنگ داشته باشد.

آیفون ۱۴ پرو

اگرچه مشخص نیست چه اتفاقی برای آیفون ۱۴ پرو این کاربر اینترنتی افتاده است، اما چنین مواردی در دنیای واقعی نسبتا کمیاب هستند. بر اساس گزارش‌های مرتبط، اکثر مدل‌های مات به طور مستقیم با شیشه حک شده و یکپارچه می‌شوند. بنابراین، هیچ لایه رنگی در آن وجود نخواهد داشت. با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد که آیفون ۱۴ پرو از رنگی مانند اسپری در آن استفاده می‌شود. بنابراین، ممکن است واقعا مشکل ریزش رنگ قاب پشتی بعضی از مدل‌های واقعی باشد.

همچنین لازم به ذکر است که آیفون ۱۴  پرو و آیفون ۱۴ پر مکس، از قابلیت نمایش امتیازات ورزشی زنده در IOS 16.1 با استفاده از SMART ISLAND پشتیبانی می‌کند. اوایل این ماه، اپل اعلام کرد که iOS 16.1 یک ویژگی جدید به صورت Realtime را فعال می کند. این ویژگی به کاربران آیفون اجازه می دهد تا به طور مستقیم از لاک اسکرین به صورت واقعی بدانند که نتایج یک مسابقه ورزشی در هر لحظه به چه صورت است.

آیفون ۱۴ پرو

به گزارش GizChina، کاربران می‌توانند بازی‌های ورزشی یا سفارشات تحویل غذا را از لاک اسکرین دستگاه خود بررسی کنند. در آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس، رویدادهای زنده نیز با ویژگی جزیره هوشمند ادغام خواهند شد. به عنوان مثال، در لیگ برتر، جزیره هوشمند یک جدول امتیازات به روز شده را با تعداد گل‌های هر باشگاه نمایش می‌دهد. هنگامی که این بخش به مدت طولانی فشار داده شود، جزیره هوشمند گسترش خواهد یافت تا زمان سپری شده و عملکرد هر مسابقه را نشان دهد.

وقتی آیفون ۱۴ پرو شما قفل باشد، امتیاز در یک ویجت در لاک اسکرین نمایش داده می‌شود. در آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس و سایر مدل‌های آیفون بدون جزیره هوشمند، فعالیت زنده کاملا به صفحه قفل محدود می‌شود. برای آزمایش این ویژگی با آیفون در iOS 16.1 بتای اپل، برنامه تلویزیون را باز کنید و برای رویدادهای پشتیبانی شده روی دکمه «دنبال کردن» ضربه بزنید. در زمان عرضه این ویژگی، اپل گفته است که قابلیت مذکور برای رویدادهای MLB کاربران در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، بریتانیا، برزیل، مکزیک، ژاپن و کره جنوبی و همچنین NBA و لیگ برتر که فقط برای کاربران ایالات متحده و کانادا می‌باشد، در دسترس است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان