حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Axon 30S با اسنپدراگون 870 و دوربین زیر نمایشگر معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE

کمپانی ZTE مجموعه‌ای از گوشی های هوشمند پریمیوم را در زیرمجموعه Axon خود دارد و این شرکت امروز یک دستگاه جدید از این سری با نام Axon 30S را معرفی کرده است. با توجه به اینکه این شرکت پیش از این سری Axon 40 را عرضه کرده بود، نامگذاری گوشی جدید کمی عجیب است. عجیب‌تر آنکه تنها تغییر عمده این گوشی نسبت‌به مدل استاندارد ZTE Axon 30، تنها به ارتقای سیستم‌عامل به اندروید 12 خلاصه می‌شود و حتی شارژ سریع مدل جدید با کاهش 10 واتی توان، از 65 به 55 تقلیل یافته است.

گوشی ZTE Axon 30S

ZTE Axon 30S که به‌تازگی معرفی شده است، در دو نوع حافظه عرضه می‌شود: رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 1698 یوان (237 دلار) و 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2198 یوان (~307 دلار).

گوشی ZTE Axon 30S

گوشی ZTE Axon 30S

جدا از برخی تغییرات جزئی، گوشی هوشمند Axon 30S بسیار شبیه به Axon 30 است که سال گذشته عرضه شد. در مقایسه با Axon 30، این شرکت نسخه سیستم‌عامل را به‌روز کرده و برخی از عملکردهای دوربین را اضافه کرده و قیمت دستگاه را نیز کاهش داده است.

ZTE Axon 30S دارای صفحه‌نمایش 6.9 اینچی AMOLED با دقت رنگ 10 بیتی است که وضوح +Full HD، وسعت رنگ DCI-P3 و رفرش‌ریت 120 هرتز را ارائه می‌دهد. پیرامون مشخصات داخلی، این دستگاه مشابه مدل سال گذشته از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 قدرت می‌گیرد.

در بخش دوربین، این گوشی دارای ترکیب دوربین چهارگانه در پشت خود است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی می‌باشد. در قسمت جلویی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

نکته برجسته این گوشی هوشمند این است که دوربین جلویی دستگاه، در زیر نمایشگر قرار گرفته است، به این معنی که گوشی هیچ نوع ناچ یا سوراخ نمایشگر در بالای صفحه‌نمایش خود ندارد. نه‌تنها دوربین، بلکه این شرکت حسگر اثرانگشت را نیز در زیر نمایشگر قرار داده است.

در مورد نرم‌افزار، این دستگاه از سیستم‌عامل اندروید 12 در خارج از جعبه با رابط کاربری MyOS استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین از یک باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی انرژی خود را تأمین می‌کند و از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می‌کند که 10 وات کمتر از مدل Axon 30 است.

نظر شما درباره گوشی گوشی ZTE Axon 30S چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی