حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تفاوت گلکسی S23 با گلکسی S22 سامسونگ فقط در تراشه خواهد بود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد که سال ۲۰۲۳ برای پرچمدارهای سامسونگ باید سال ساده ای باشد، همانطور که برای آیفون ۱۴ بود، شاید حتی از آن هیجان‌انگیزتر البته! در جدیدترین شنیده ها می بینیم که احتمالا تفاوت گلکسی S23 با گلکسی S22 سامسونگ فقط در تراشه خواهد بود. البته منظور از گلکسی S23 همان مدل پایه و مدل پلاس خانواده پرچمدار جدید Galaxy S 2023 سامسونگ است.

تفاوت گلکسی S23 با گلکسی S22

امسال شاید ارتقا مدل پایه آیفون ۱۳ به آیفون ۱۴ واقعا یکی از ساده‌ترین ارتقاها باشد. این تا حدی پیش رفت که خیلی از منتقدین به آیفون ۱۴ حتی آیفون ۱۳ اس هم می گویند. حتی تراشه این ۲ دستگاه تقریبا یکسان است.

به نظر می رسد که اکثر تولید کنندگان بزرگ به طراحی های قدیمی خود چسبیده و در نوآوری تنبلی می کنند. این در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در مورد سامسونگ صدق می کند.

سری گلکسی S همچنان پرچم‌دار واقعی این شرکت است و برای آن دسته از طرفداران سامسونگ که هنوز تمایلی به استفاده از گوشی تاشو ندارند، همچنان تنها گزینه پرچمدار است.

کسانی که مشتاقانه منتظر گلکسی S23 هستند، ممکن است با یک سورپرایز ناخوشایند روبرو شوند. به گفته یک افشاگر برجسته سری S23 تا حدودی ارتقای چشمگیر نخواهد بود.

در توییتی از IceUniverse می بینیم که “هیچ چیز به جز تراشه” در S23/S23+ تغییر نکرده است. گلکسی S23 Ultra تغییرات بیشتری را فراتر از قسمت های داخلی خود، یعنی در صفحه نمایش و دوربین اصلی، مشاهده خواهد کرد. با این حال آیا این کافی خواهد بود؟

دوربین Galaxy S22

احساس عمومی در جامعه فناوری این است که گوشی های هوشمند در چند سال گذشته کمی خسته کننده شده اند. تازه‌ترین چیپ‌ها و تعداد مگاپیکسل بزرگ‌تر می‌توانند استفاده تبلیغات زیادی داشته باشند اما به صورت پایه‌ای پیشرفت برجسته‌ای ندیده‌ایم.

گاه به گاه دستگاهی وجود دارد که برای مدتی همه چیز را به هم می زند، اما هم در دنیای اندروید و هم از طرف اپل، اکثریت قریب به اتفاق گوشی ها به سختی انقلابی هستند.

البته هنوز باید صبر کرد و دید که گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس چه تفاوت‌های دیگری با گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس خواهند داشت. نظر شما چیست؟ فکر می کنید پیش بینی ice universe صحیح باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)