حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درباره سلامت باتری و مبدل otg آیفون چه می دانید ؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در آیفون های اپل منصفانه است که بگوییم باتری کمی جعبه رمز و راز است. برخلاف برخی از رقبای آن ، قابل جابجایی نیست ، بنابراین باید اعتماد داشته باشید که آنچه بدست می آورید در واقع خوب است. هنگام خرید آیفون، باتری خوب نیز به همان اندازه ظاهر زیبا اهمیت دارد. در این راهنما ، ما به برخی از سوالات متداول در مورد باتری های آیفون ، از درک سطح ظرفیت خوب تا عملکرد معمول باتری آیفون در مدل های مختلف ، پاسخ خواهیم داد. یکی از این سوالات متداول این است که سلامت باتری ایفون تا چند درصد خوب است ؟

مشکلات باتری در به‌روزرسانی iOS بسیار رایج است و دلیل خوبی هم دارد! به‌روزرسانی جدید iOS باتری را تخلیه می‌کند، زیرا تغییرات زیادی در ویژگی‌های آیفون شما ایجاد می‌شود که با نصب جدیدترین نرم‌افزار iOS به وجود می‌آید. به‌روزرسانی‌های بزرگ‌ اغلب بر باتری آیفون شما تأثیر می‌گذارند تا به‌روزرسانی‌های کوچک‌تری که در طول سال می‌بینیم.

باتری های آیفون از فناوری لیتیوم یون استفاده می کنند. در مقایسه با نسل قبلی فناوری باتری ، باتری های لیتیوم یون سریعتر شارژ می شوند ، بیشتر دوام می آورند و برای ماندگاری بیشتر باتری در بسته بندی سبک تر ، چگالی انرژی بیشتری دارند. فناوری لیتیوم یون قابل شارژ در حال حاضر بهترین فناوری را برای دستگاه شما فراهم می کند. اما چگونه عملکرد باتری را به حداکثر برسانیم ؟

“ماندگاری باتری” مدت زمانی است که دستگاه قبل از نیاز به شارژ مجدد کار می کند. “طول عمر باتری” مدت زمانی است که باتری تا زمانی که نیاز به تعویض داشته باشد دوام می آورد. یکی از عواملی که روی عمر باتری و طول عمر موثر است ترکیبی از کارهایی است که با دستگاه انجام می دهید. مهم نیست که چگونه از آن استفاده می کنید ، روش هایی برای کمک به شما وجود دارد. طول عمر باتری مربوط به “سن شیمیایی” آن است که چیزی فراتر از گذشت زمان است. این شامل فاکتورهای مختلفی از جمله تعداد چرخه های شارژ و نحوه مراقبت از آن است.

این روزها بسیاری از گوشی های هوشمند و تبلت ها دارای عملکرد USB OTG هستند. با USB On-The-Go، می توانید دستگاه های خارجی را به تلفن هوشمند یا تبلت خود متصل کنید. به یک صفحه کلید یا یک دستگاه ذخیره سازی فکر کنید. USB OTG مخفف USB On-The-Go است. با کابل USB OTG می توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را به دستگاه های دیگر متصل کنید. این کابل یک کانکتور برای گوشی شما در یک طرف و یک کانکتور USB-A در طرف دیگر دارد. اگر از کابل USB معمولی برای اتصال تلفن خود به رایانه استفاده می کنید، تلفن دستگاه ذخیره سازی و رایانه شما دستگاه اصلی است. با کابل OTG، گوشی هوشمند شما دستگاه اصلی است. برای خرید مبدل otg آیفون و اندروید به فروشگاه شهر اپل مراجعه نمایید.

یک آداپتور OTG گاهی اوقات کابل OTG یا کانکتور OTG نامیده می شود به شما امکان می دهد از طریق درگاه شارژ لایتنینگ یا USB-C یک درایو فلش USB یا کابل USB A با اندازه کامل را به تلفن یا رایانه لوحی خود متصل کنید. امکان انتقال داده و همچنین اتصال به تجهیزات جانبی را فراهم می کند.

تقریباً تمام گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی که در حال حاضر در دسترس هستند از USB On-The-Go پشتیبانی می‌کنند. آیا مدل قدیمی تری دارید یا فقط می خواهید مطمئن باشید؟ برنامه “USB OTG Checker” را به صورت رایگان بر روی دستگاه خود دانلود کنید تا بتوانید بررسی کنید که آیا دستگاه شما برای OTG مناسب است یا خیر.

USB On-The-Go (OTG) یک مشخصات استاندارد شده است که به دستگاه اجازه می دهد بدون نیاز به رایانه، داده ها را از یک دستگاه USB بخواند. این دستگاه اساساً تبدیل به یک میزبان USB می شود، که این توانایی هر گجتی نیست. شما به یک کابل OTG یا کانکتور OTG نیاز دارید. شما می توانید کارهای زیادی با این کار انجام دهید، به عنوان مثال، ممکن است یک درایو فلش USB را به تلفن خود وصل کنید یا از یک کنترلر بازی ویدیویی با دستگاه اندرویدی استفاده کنید. شما می توانید با خرید otg با درگاه Type-C برای دستگاه های اندرویدی هم همین قابلیت ها را استفاده کنید.

ساده ترین راه برای بررسی اینکه آیا تلفن یا رایانه لوحی شما از USB OTG پشتیبانی می کند یا خیر این است که به جعبه آن یا وب سایت سازنده نگاه کنید.

روش آسان دیگر استفاده از یک برنامه جستجوگر USB OTG است. تعداد زیادی از این برنامه های رایگان در فروشگاه Google Play و app store وجود دارد، اما برخی از آنها مملو از تبلیغات هستند. USB OTG Checker یک برنامه قابل اعتماد برای این کار است. آن را دانلود و اجرا کنید، و متوجه خواهید شد که آیا گوشی شما از USB OTG پشتیبانی می کند یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات