حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده همزمان از واتس اپ در آیپد و تبلت‌های اندرویدی به زودی امکان پذیر خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

معمولا توسعه دهندگان برنامه‌های مهم، سعی دارند تا اپلیکیشن خود را علاوه بر موبایل، برای تبلت‌ها نیز بهینه سازی کنند تا بتوان از لذت استفاده آن‌ها در یک صفحه نمایش بزرگ برخوردار شد. بر اساس خبار دریافتی، اینطور که پیداست، استفاده همزمان از واتس اپ در آیپد و تبلت‌های اندرویدی به زودی امکان پذیر خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

استفاده همزمان از واتس اپ در آیپد و تبلت‌های اندرویدی به زودی امکان پذیر خواهد شد

بر اساس اطلاعات دریافتی، به زودی می‌توانید از واتس اپ در آیپد و سایر تبلت‌های اندروید استفاده کنید. کاربران پرکاربردترین نرم افزار پیام رسان دنیا که اکنون برای اندروید، iOS و رایانه‌های شخصی قابل دسترسی است، اغلب این موضوع را درخواست کرده‌اند. اما تا همین اواخر، سیستم پیام رسانی گروه متا (فیسبوک سابق) نشان می‌داد که تلاش در این راستا آغاز شده است. با این حال، اولین شواهد بصری و قانع کننده مبنی بر اینکه چنین ویژگی به زودی در تبلت‌ها در دسترس خواهد بود، اکنون در دسترس است.

اول از همه، فقط کاربرانی که برای برنامه بتا (تست) ثبت نام کرده‌اند و در حالی که هنوز در مرحله آزمایشی است، به این نسخه دسترسی دارند. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که وب سایت WABetaInfo، که دائما به دنبال ویژگی‌های جدید برای این برنامه پیام رسانی فوری است، مسئول کشف آن بوده. بنابراین می‌توان گفت که لدت استفاده از واتس‌اپ در آیپد و تبلت‌های اندرویدی بیشتر از همیشه خواهد بود

استفاده همزمان از واتس اپ در آیپد و تبلت‌های اندرویدی

در واقع این نرم افزار پیام رسان اندرویدی در نسخه‌های ۲.۲۲.۲۱.۵ و ۲.۲۲.۲۱.۶ دارای قابلیتی است که برای اولین بار برای تبلت‌ها رویت شده بود. لازم به ذکر است که استفاده از آن کاملا ساده است. افزودن تبلت به‌ عنوان یک دستگاه مرتبط جدید، همانطور که در نظر گرفته شده است، خیلی ساده و سریع است. به یاد داشته باشید که ما در ماه می سال گذشته فاش شد که واتس اپ می‌خواهد در تبلت‌ها به عنوان بخشی از حالت کاملا جدید چند دستگاهی استفاده کند.

با این حال، به گفته خبرگزاری GizChina، این پلتفرم به کار بر روی این قابلیت ادامه داد و اکنون توسعه نسخه یافته‌تر و کاربردی‌تر آن را در دست توسعه دارد. همانطور که منبع خبر گفته است، اکنون می‌توان تبلت را به تلفن هوشمندی که شماره تلفن آن را دارد پیوند داد. در نتیجه، تحت این پشتیبانی جدید، ما به عملکردهای ارتباطی پلتفرم دسترسی داریم.

لازم به ذکر است که این ویژگی فقط در نسخه‌های بتا قابل دسترسی است و در حال حاضر فقط برای تبلت‌های اندرویدی موجود است. با این حال، واضح است که آیپدهای اپل (iPadOS) نیز از همین ویژگی برخوردار خواهند شد. نظر شما کاربران ترنجی درباره استفاده از واتس اپ در آیپد و تبلت‌های اندرویدی چیست؟ آیا به نظر شما این قابلیت مفید و کاربردی است؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان