حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت گیمینگ ابری Logitech G با ۱۲ ساعت عمر باتری معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی، تبلت

آیا قیمت کارت‌گرافیک‌های Nvidia RTX 40 را دیدید؟ ممکن است بخواهید برای مدتی به بازی‌های ابری روی بیاورید و Logitech G شاید آن چیزی باشد که به دنبالش بروید. امروز تبلت گیمینگ ابری Logitech G با ۱۲ ساعت عمر باتری معرفی شده است.

تبلت گیمینگ ابری Logitech G

تبلت گیمینگ ابری Logitech G

تبلت گیمینگ ابری Logitech G

همانطور که از تصاویر می توانید متوجه شوید، قرار است با Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce Now برای استریم ابری و همچنین از برنامه Xbox و Steam Link برای پخش از کنسول و رایانه شخصی شما استفاده شود. می‌توانید سایر سرویس‌های استریم را نیز دانلود کنید، به هر حال این تبلت مانند Google Stadia و Amazon Luna بر مبنای اندروید کار می‌کند.

فروشگاه Google Play آن نیز فعال است، اما بازی‌های اندرویدی واقعاً نقطه قوت G Cloud نیست چرا که تراشه آن اسنپدراگون 720G بوده که هرچند خوب و کارآمد است، اما برای بازی‌های رده بالا منطقی نیست.

اگر می خواهید بازی های اندرویدی را امتحان کنید، باید بدانید که 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد که می تواند برای بازی های ساده تر داشته باشد. با این حال، می توانید فضای ذخیره سازی را با کارت microSD افزایش دهید.

این تبلت بیش از 12 ساعت عمر باتری را با باتری 23.1 وات ساعتی وعده می دهد. شارژ مجدد در 2.5 ساعت از طریق USB-C انجام می شود. جک هدفون 3.5 میلی‌متری، بلوتوث 5.1 و بلندگوهای استریو وجود دارد، بنابراین می‌توانید صدا را هر طور که دوست دارید مدیریت کنید.

یک پنل LCD در اندازه  7 اینچی به عنوان نمایشگر این تبلت ارایه می شود. رزلوشن آن 1080p بوده و با روشنایی 450 نیت و رفرش ریت 60 هرتز باید گفت که یک پنل اقتصادی بوده و این کمی ناامید کننده است چرا که برای پخش ابری بازی های HDR مناسب نیست. همچنین GeForce Now در حال حاضر از پخش 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند.

با این حال، رزولوشن 1080p ممکن است بهترین چیز در مورد این کنسول دستی باشد زیرا Switch و Steam Deck دارای نمایشگرهای 60 هرتزی 720p هستند.

این تبلت گیمینگ ابری برای اتصال به اینترنت به Wi-Fi متکی است. تراشه اسنپدراگون 720G از Wi-Fi 5 (ac) پشتیبانی می کند، اما از 6 (ax) پشتیبانی نمی کند. همچنین، اتصال 4G یا 5G وجود ندارد پس شما باید در محدوده Wi-Fi باشید.

تبلت Logitech G Cloud دارای جوی استیک های آنالوگ چپ و راست، ماشه های آنالوگ L & R، دو ضربه گیر، یک D-pad و دکمه های A/B/X/Y است. کنترل ها قابل تغییر هستند.

همچنین بازخورد لمسی و ژیروسکوپ روی آن وجود دارد. وزن دستگاه 463 گرم است. برای مقایسه، Steam Deck (نمایشگر 7 اینچی 1280 در 800 پیکسل) 669 گرم است، Nintendo Switch OLED (نمایشگر 7 اینچ 720p) 398 گرم است.

تبلت گیمینگ ابری Logitech G با برچسب قیمتی حدود 350 دلار در دسترس خواهد بود که با تخفیف‌های اولیه ارزان‌تر هم می شود.

نظر شما درباره این بستر گیمینگ ابری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)