حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط آیفون ۱۴ پرو مکس در مقابل گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید، سامسونگ

آیفون ۱۴ پرو مکس جدیدترین موبایل هوشمند اپل است که بازار آمده و انتظارات زیادی از آن وجود دارد. اپل به مانند سال‌های پیش از شیشه مقاوم سرامیک شیلد برای پشت و روی آن بهره برده است. آنطور که سال گذشته دیدم، قوت این شیشه در آیفون ۱۳ به مانند آیفون ۱۲ نبود، امسال و در آیفون ۱۴ شرایط چطور است؟ بیاید با هم تست سقوط آیفون ۱۴ پرو مکس در مقابل گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را تماشا کنیم.

تست سقوط آیفون ۱۴ پرو مکس

اپل iPhone 14 Pro Max در خانواده خود سنگین‌ترین و بزرگ‌ترین عضو محسوب می‌شود. این اندازه بزرگ و وزن بالا احتمالا مقاومت آن را نسبت به مدل عادی آیفون ۱۴ اندکی کمتر کند‌. با این حال رقیبی که در این ویدیو برای آن انتخاب شده است هم آنقدرها کوچک یا سبک نیست.

گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ با شیشه پشتی و نمایشگر دولبه خمیده در این تست سقوط کار سخت تری دارد. سامسونگ از شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس برای پرچمدار ۲۰۲۲ خود بهره برده است. این شیشه یکی از مقاوم‌ترین‌ها در صنعت موبایل است.

خب، بیاید ببینیم کدام‌یک از این پرچمدارهای ۲ رقیب دیرینه می توانند در مقابل سقوط، مقاومت بیشتری داشته باشند:

 

 

شکستن شیشه محافظ دوربین آیفون ۱۴ پرو یک ناامیدی بزرگ محسوب می‌شود. البته در این ویدیو شاهد اتفاق مذکور هستیم و شاید همه سقوط ها به این سرنوشت دچار نشوند.

قاب پشتی iPhone 14 Pro Max مقاومت خوبی در این تست نداشت و اواخر ویدیو تقریبا کاملا از بین رفته بود. با این حال شیشه محافظ نمایشگر هرچند شکست اما عملکرد بهتری داشت.

نظر شما درباره مقاومت آیفون ۱۴ پرو مکس در این تست سقوط چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)