حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویجت های تمام صفحه در ویندوز ۱۱ به زودی ارائه می‌شوند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows 11، اخبار، مایکروسافت

ویندوز ۱۱ مایکروسافت نه تنها یک سیستم عامل جذاب با قابلیت‌های متنوع است، بلکه به بهانه‌ای تبدیل شده تا مایکروسافت خلاقیت‌های هرچه بیشتر خود را در این نسخه ارائه دهد. بر اساس اخبار و اطلاعات به دست آمده، به زودی ویجت های تمام صفحه در ویندوز ۱۱ ارائه خواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویجت های تمام صفحه در ویندوز ۱۱ به زودی ارائه می‌شوند

ویجت‌ها در مرحله اصلی ارتقاء اصلی ویندوز ۱۱ قرار خواهند گرفت. ما می‌توانیم ببینیم که مایکروسافت در این زمینه چه چیزی را برای کاربران در نظر گرفته است. همانطور که احتمالا دیده‌اید، به لطف جدیدترین نسخه این سیستم عامل که به طور خاص برای اینسایدرها توسعه داده شده است، ویجت‌ها اکنون می‌توانند کل صفحه را پر کنند و به صورت تمام صفحه یا فول اسکرین به نمایش درآیند.

آخرین روند آپدیت ویندوز ۱۱ در مورد ویجت‌ها است. سازندگان گوشی‌های هوشمند در خلاقیت برای تاکید بر استفاده از آن و همچنین مفید کردن آن‌ها با یکدیگر رقابت زیادی دارند. مایکروسافت این قابلیت را پیش‌تر به کاربران رایانه‌های شخصی با ویندوز ۱۰ معرفی و عرضه کرده بود تا پس از آن و در ادامه، آن‌ها را با ویندوز ۱۱ به جایگاه برجسته‌ای برساند. این قابلیت با انتشار سیستم عامل آینده بسیار بیشتر پیشرفت خواهند کرد.

ویجت های تمام صفحه در ویندوز ۱۱

در واقع، شما می‌توانید ابزارک‌ها را با بیلد ۲۵۲۰۱ به صورت تمام‌ صفحه بسازید. البته لازم به ذکر است که این قابلیت فعلا فقط برای اینسایدرها در دسترس است و راهی برای به دست آوردن یک نمای کلی جامع از تمام داده‌های مهم را به شما ارائه می‌دهد. اینطور که پیداست، در ویندوز ۱۱، مایکروسافت تمرکز خاصی بر ارتقای تجربه کاربری کاربران در بخش ویجت‌ها دارد.

ویندوز ۱۱ در حال حاضر دارای ویجت‌های متنوعی است و این به‌روز رسانی توانایی گسترش پنجره با یک دکمه کوچک را اضافه می‌کند. به گفته مایکروسافت، جدول ویجت‌ها، انتخاب‌های شما و موضوعاتی که از آن‌ها لذت می‌برید را پیگیری کرده و به شما نمایش می‌دهد و همچنین اندازه صفحه نمایش مورد نظر شما در قالبی حذاب ارائه می‌دهد. به طور دقیق‌تر، این آپدیت جدید ویجت Game Pass را بهبود می‌بخشد و اکنون می‌توانید حساب کاربری خود و بازی‌هایی را که در رایانه‌تان در دسترس هستند، مشاهده کنید. برای شروع بازی کافی است روی آن کلیک کنید.

ویجت های تمام صفحه در ویندوز ۱۱

به گزارش خبرگزاری GizChina، برای دریافت آخرین نسخه این بیلد، باید در برنامه Windows Insider ثبت نام کرده باشید. با استفاده از تنظیمات سیستم عامل به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. در نتیجه، آزمایش ویژگی‌های جدیدی که مایکروسافت در ویندوز خود در نظر گرفته است، برای شما امکان پذیر خواهد بود. لازم به ذکر این نکته نیز هست که ممکن است هنوز مشکلات زیادی در هر قابلیت وجود داشته باشد و ما نصب آن را بر روی کامپیوتر اصلی توصیه نمی‌کنیم.

آپدیت اصلی 22H2 باید این نوآوری را برای مخاطبان گسترده‌تری فراهم کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، در روزها یا هفته‌های آینده این قابلیت در دسترس خواهد بود. ویژگی‌های دیگر، به ویژه برای نوار وظیفه (تسک بار) در دسترس خواهد بود. این به‌روز رسانی احتمالا توسط ویندوز ۱۱ به صورت خودکار دانلود شده و پس از راه اندازی مجدد سیستم عامل شما نصب خواهد شد. بنابراین استفاده از آن نیاز به تلاش کمی از جانب کاربر دارد. نظر شما کاربران ترنجی درباره ویجت های تمام صفحه در ویندوز ۱۱ که به زودی ارائه می‌شوند چیست؟ آیا این قابلیت را مفید و کاربردی می‌دانید؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان