حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اتهام توییتر به ایلان ماسک نسبت به عدم همکاری مناسب در تبادل اطلاعات

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

این روزها ایلان ماسک درگیر حواشی زیادی است و پس از خروج و انصراف از معامله خرید شبکه اجتماعی توییتر، توسط مدیران این شبکه اجتماعی، به دادگاه کشانده شده است. اخیرا شاهد اتهام توییتر به ایلان ماسک نسبت به عدم همکاری مناسب در تبادل اطلاعات هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اتهام توییتر به ایلان ماسک نسبت به عدم همکاری مناسب در تبادل اطلاعات

ایلان ماسک و توییتر پس از خروج از معامله خرید این شبکه اجتماعی، همچنان در حال ادامه دعوی حقوقی خود هستند. ایلان ماسک قرار بود توییتر را به فیمت ۴۴ میلیارد دلار تصاحب کند. با این حال، او با این ادعا که توییتر می‌خواهد حساب‌های ربات زیادی را به او بفروشد، از این معامله خارج شد. توییتر از آن زمان ماسک را به دادگاه کشانده است و از انواع تاکتیک‌ها برای به دست آوردن اطلاعات از ایلان ماسک استفاده می‌کند.

توییتر حتی دوستان نزدیک ماسک را به دادگاه احضار کرده است، اقدامی که بسیاری آن را عجیب و غریب می‌دانند. با این حال، کارهای توییتر فقط با درخواست عجیب و غریب تمام نمی‌شود. دیروز، توییتر از قاضی رئیس دادگاه درخواست کرده است تا به ایلان ماسک دستور دهد تمام سوابق ارتباطی را از نیمه اول سال ۲۰۲۲ تحویل دهد.

اتهام توییتر به ایلان ماسک

توییتر مدعی است که ماسک قبل از انصراف از شکایت قرارداد خرید، در تبادل اطلاعات کافی همکاری نکرده است. توییتر این درخواست را به قاضی دادگاه پرونده این دو شخص، یعنی مک کورمیک، همراه با یک درخواست مهر و موم شده علیه ماسک و وکلایش ارائه کرده است. در واقع توییتر مدعی است که ایلان ماسک و وکلای او به شکلی غیر قانونی و نامناسب عمل کرده‌اند.

اسناد دادگاه نشان می‌دهد که توییتر از قاضی مک کورمیک می‌خواهد که به ماسک دستور دهد تا تمام اطلاعات ارتباطاتی خود را از اول ژانویه تا ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ تحویل دهد. همزمان، این شرکت همچنین از جارد برچال، دستیار ارشد ماسک می‌خواهد که سوابق ارتباطات را در این دوره تحویل دهد. بیرچال، که ثروت خانوادگی ماسک را مدیریت می‌کند، تصور می‌شود که عمیقا در ارتباط با مسائل مالی او و حتی مسئله خرید توییتر مشارکت داشته باشد.

وکلای توییتر استدلال کرده‌اند که ایلان ماسک و وکلایش با نشان دادن سوابق به عنوان بخشی از تبادل اطلاعات پیش از محاکمه، با نیت خوش عمل نکرده‌اند. توییتر و ماسک بیش از ۱۰۰ بانک، صندوق تامینی و افراد را برای جمع آوری شهادت برای محاکمه ۱۷ اکتبر احضار کرده‌اند. این شرکت همچنین در درخواست خود گفت که این شرکت از قاضی مک کورمیک می‌خواهد که به تیم حقوقی ماسک دستور دهد در پاسخ به سوالاتی در مورد خرید توییتر شهادت دهند.

اتهام توییتر به ایلان ماسک

به گفته خبرگزاری GizChina، روز جمعه وکلای ماسک هرگونه تخلف مرتبط با تبادل اطلاعات پیش از محاکمه را رد کردند. آن‌ها ادعا می‌کنند که توییتر عملیات مخفیانه‌ای را برای مخفی کردن شاهدان در مورد جزئیات ماجرای تعداد حساب‌های اسپم و ربات در این پلتفرم آغاز کرده است. ماسک این حساب‌ها را به عنوان نقطه‌ای مشکل ساز تلقی کرده و آن را دلیل اصلی خروج خود از این معامله می‌داند.

الکس اسپیرو، وکیل ایلان ماسک، در بیانیه‌ای ایمیلی گفته است از آنجایی که تلاش‌های توییتر برای مخفی کردن اطلاعات و شاهدان با شکست مواجه شده است، آن‌ها اکنون در تلاش هستند تا با این حرف‌های نابخردانه حواس مردم را پرت کنند. نظر شما کاربان ترنجی در مورد اتهام توییتر به ایلان ماسک نسبت به عدم همکاری مناسب در تبادل اطلاعات چیست؟ آیا در نهایت ایلان ماسک پیروز این دادگاه خواهد شد یا توییتر؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان