حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برندهای پنتیوم و سلرون اینتل به زودی کنار گذاشته خواهند شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اینتل، پردازشگرها

در دنیای تکنولوژی، شروع هر نسلی با یک پایان همراه است. این موضوع در مورد انواع سخت‌افزارها صدق می‌کند و برندهای پردازنده‌ها تنها نمونه آن نیستند. در همین رابط نیز اینتل برنامه‌های جدید و متنوعی پیش گرفته است که آینده محصولات این شرکت را نشان خواهد داد. بنابر آخرین اخبار و اطلاعات به دست آمده، گویا برندهای پنتیوم و سلرون اینتل به زودی کنار گذاشته خواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برندهای پنتیوم و سلرون اینتل به زودی کنار گذاشته خواهند شد؛ جایگزین این برندها چه خواهد بود؟!

اینتل با افزایش قابل توجهی در محدوده تقاضای سطح پایه، مجموعه برندهای CPU خود را به‌روز خواهد کرد. این کسب و کار اخیرا از راه‌اندازی برند پردازنده جدید اینتل خبر داده است. این محصول جدید که انتخاب CPU های شرکت آمریکایی را گسترش می‌دهد، به عنوان استانداردی برای رایانه‌های شخصی سطح پایه نیز عمل می‌کند. همچنین از سوی دیگر، مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین لپ‌تاپ‌هایی که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ وارد بازار شوند نیز با محصولات این شرکت خواهند بود.

نام‌های Pentium و Celeron که تا سال جاری گزینه‌های سطح پایه را در محدوده CPU اینتل نشان می‌دادند، با برند جدید اینتل جایگزین خواهند شد. در ادامه به جزئیات ذکر شده در این رابطه خواهیم پرداخت. سخت‌افزارهای جدید اینتل، تحت برند محصول استاندارد جدیدی برای بازار رایانه‌های شخصی سطح پایه پردازنده اینتل خواهند بود.

برندهای پنتیوم و سلرون اینتل

در نتیجه، لپ‌تاپ‌های ارزان‌ قیمتی که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند، می‌توانند از این پردازنده‌های جدید استفاده کنند و برای جایگزینی CPU های Celeron و Pentium که حداقل در حوزه بازار نوت بوک‌ها، نسل جدیدی نخواهد داشت. بنابراین پس از خداحافظی با برندهای پنتیوم و سلرون، معرفی و عرضه پردازنده جدید اینتل برای بازار رایانه‌های شخصی سطح پایه در دستور کار این شرکت است.

این پردازنده جایی در زیر خانواده Intel Core خواهد داشت. این استاندارد برای محصولات میان رده و رده بالا در بازار لپ‌تاپ و دسکتاپ خواهد بود. حتی با معرفی نسل سیزدهم، آخرین پیشنهاد این شرکت عرضه یک برند جدید با هدف افزایش عملکرد لپ‌تاپ‌های ارزان‌ قیمتی است که برای ارائه یک تجربه کاربری کامل‌تر به یک جزء اضافی نیاز دارند.

به گفته اینتل، برند جدید پردازنده اینتل شامل بسیاری از خانواده‌های محصولات است و توسعه قابل توجهی را در استراتژی شرکت برای ساده کردن تجربه خرید مصرف کنندگان نشان می‌دهد. خط تولید فعلی و برنامه‌های بلندمدت این شرکت تحت تاثیر معرفی و عرضه برند جدید پردازنده‌های اینتل قرار نگرفته است.

برندهای پنتیوم و سلرون اینتل

لازم به ذکر است که اینتل هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات محصول جدید خود که در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، ارائه نکرده است. حداقل تا این لحظه که خبری منتشر نشده است. بنابراین، جزئیات اولیه طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد. تمامی لپ‌ تاپ‌های ارزان قیمت قابل توجهی که در سال آینده در دسترس خواهند بود مجهز به پردازنده جدید اینتل خواهند بود.

به گفته خبرگزاری GizChina، جاش نیومن، نایب رئیس و مدیر پلتفرم‌های موقت مشتری موبایل GM، در رابطه با عرضه محصول جدید، گفته است که چه برای کار و چه برای بازی، اهمیت رایانه‌های شخصی تنها زمانی آشکارتر شده است که سرعت توسعه فناوری همچنان ادامه داشته باشد و جهان را شکل دهد.

اینتل نوآوری را به نفع کاربران پیش می‌برد و خانواده پردازنده‌های سطح ابتدایی ما برای بالا بردن استاندارد رایانه‌های شخصی در تمام نقاط قیمت بسیار مهم بوده‌اند. نام تجاری جدید پردازنده اینتل، پیشنهادات ما را ساده‌تر می‌کند تا کاربران بتوانند روی انتخاب پردازنده مناسب برای نیازهای خود تمرکز کنند. نظر شما کاربران ترنجی در مورد کنار گذاشته شدن برندهای پنتیوم و سلرون اینتل چیست؟ آیا این حرکت اینتل می‌تواند در نهایت به سود این شرکت باشد و این شرکت را نسبت به رقبایی مانند AMD برتری دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان