حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید تلگرام واکنش های بی نهایت برای کاربران پریمیوم و بهبود iOS و اندروید را به‌همراه دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

تلگرام به‌تازگی آپدیت جدید اپلیکیشن پیامرسان خود را با برخی از ویژگی‌های تازه در رابطه با واکنش ها به پیام‌های چت، وضعیت ایموجی‌ها و بهبود رابط کاربری iOS و اندروید منتشر کرده است.

آپدیت جدید واکنش های بی نهایت تلگرام

با شروع از واکنش‌ها، کاربران Premium اکنون «مجموعه‌ای از واکنش‌های بی‌نهایت» را دراختیار دارند. آن‌ها می‌توانند با حداکثر سه ایموجی متحرک به پیام‌های فردی واکنش نشان دهند. تلگرام ماه گذشته پلتفرم Emoji خود را راه‌اندازی کرد که به هر کسی اجازه می‌دهد تا ایموجی‌های متحرک سفارشی خود را آپلود کند. پنل ایموجی نیز اکنون گسترش می‌یابد تا شکلک‌ها و بسته‌های ایموجی بیشتری را در خود جای دهد.

برای کاربرانی که Premium ندارند، واکنش‌های بیشتری به انتخاب یک ردیفی اضافه شده است.

وضعیت Emoji اکنون در دسترس کاربران Premium قرار دارد و امکان تنظیم هر ایموجی و سفارشی‌سازی آن به‌عنوان وضعیت پروفایل وجود دارد. در آپدیت جدید،‌ همچنین وضعیت ایموجی را می‌توان تنظیم کرد که پس از مدت‌زمان مشخصی منقضی شود. برای تنظیم وضعیت Emoji، روی نشان Premium در پروفایل خود ضربه بزنید و نگه دارید.

آپدیت جدید واکنش های بی نهایت تلگرام

آپدیت جدید واکنش های بی نهایت تلگرام

اکنون هر کاربر، لینک نام کاربری خود را در قالب جدید دارد: username.t.me. این فرمت لینک جدید برای گروه‌ها و کانال‌های تلگرام نیز در دسترس بوده و از قالب t.me/username تغییر می‌کند که صراحتاً تفاوت چندانی ندارد، اما تایپ علامت اسلش ممکن است برای برخی از کاربران مشکلاتی را ایجاد کند.

این چند آپدیت بعدی مختص اندروید یا آیفون است. بیایید با اندروید شروع کنیم.

اکنون می‌توانید اولویت دانلودها را با پیشرفت آن‌ها در دستگاه Android مدیریت کنید. اکنون می‌توانید گزینه دانلود فعال را فشار داده و آن‌ها را دوباره مرتب کنید (iOS قبلاً این ویژگی را داشت).

چند انیمیشن جدید رابط کاربری اندروید برای باز و بسته کردن عکس یا ویدیو در اینستاگرام وجود دارد. درهمین‌حال، آیکون برنامه تلگرام اکنون با موتور قالب اندروید 13 سازگار است.

برنامه iOS Telegram یک صفحه راه‌اندازی حباب‌دار با آیکون‌های متحرک جدید دریافت می‌کند و هر دو پلتفرم اکنون گزینه ورود با اپل یا ورود با گوگل را دارند.

نظر شما پیرامون آپدیت جدید واکنش های بی نهایت تلگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی