حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گوگل Photos امکان ویرایش تصاویر collage، اشتراک‌گذاری Memories و سایر موارد را ارائه می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، گوگل، نرم افزار

کمپانی گوگل اخیرا آپدیت جدیدی را برای برنامه Photos منتشر کرده است که شامل ویژگی‌های جدید ازجمله امکان ویرایش تصاویر collage، اشتراک‌گذاری Memories و چندین مورد دیگر می‌شود.

آپدیت جدید گوگل Photos

گوگل می‌گوید که بزرگ‌ترین به‌روزرسانی خود را برای ویژگی Memories در Photos ارائه کرده است. این شرکت همچنین یک ابزار ویرایشگر تصاویر collage جدید را منتشر کرده است.

آپدیت جدید گوگل Photos

برای به‌روزرسانی‌های Memories، این تمام چیزی است که باید بدانید:

Memories بازطراحی شده: گوگل می‌گوید که درحال طراحی مجدد Memories است تا ویدیوهای بیشتری را به شما نشان دهد، با تکه‌هایی از ویدیوهای طولانی‌تر که به شکلی جادویی انتخاب و برش داده می‌شوند. آن‌ها همچنین زوم پویا را نیز اضافه می‌کنند تا به‌طور خلاقانه حرکت کنند. آن‌ها حتی شروع به‌اضافه کردن موسیقی خواهند کرد (ماه آینده) که ممکن است دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید. درنهایت، در بخش طراحی مجدد، گوگل به شما اجازه می‌دهد انگشت خود را به سمت بالا و پایین بکشید تا به حافظه بعدی برسید، درست مانند بسیاری از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی که این روزها انجام می‌دهید.

اشتراک‌گذاری Memories: بالاخره! Memories که به‌تازگی طراحی شده است به شما امکان می‌دهد به‌جای تنها یک تصویر، یک حافظه کامل را با یک نفر به اشتراک بگذارید. اکنون، وقتی روی دکمه اشتراک‌گذاری در یک حافظه کلیک می‌کنید، این گزینه را خواهید داشت که عکسی را که در حال نمایش است را به اشتراک بگذارید. گوگل می‌گوید که این ویژگی شماره یک درخواستی از سوی کاربران آن‌هاست.

انواع Memories جدید: نوع جدیدی از Memories درحال انتشار است که ایده عکس‌های سینمایی را گسترش می‌دهد. این Memories جدید چندین عکس ثابت را در یک «تجربه سینمایی» با موسیقی به نمایش می‌گذارد.

سبک‌ها در Memories: ای کاش در Memories استعداد هنری وجود داشت؟ گوگل به‌زودی شروع به‌اضافه کردن هنرهای گرافیکی به برخی از Memories هنرمندان برجسته خواهد کرد.

آپدیت جدید گوگل Photos

آپدیت جدید گوگل Photos

پیرامون امکان ویراش تصاویر collage، شما می‌توانید بر روی اولین عکس به مدت طولانی فشار داده تا چند مورد از تصاویر را به‌صورت همزمان انتخاب کنید. وقتی چند مورد را انتخاب کردید، یک دکمه «+ افزودن به» وجود دارد که به شما امکان می‌دهد «collage» را به‌صورت یک‌جا و کامل انتخاب کنید.

همچنین گزینه‌های collage زیادی وجود دارد، ازجمله سبک‌های اصلی و ممتاز Google One که توسط هنرمندان ساخته شده‌اند. هنگامی‌که عکس‌های شما در یک collage قرار گرفتند، می‌توانید آن‌ها را در آنجا ویرایش کرده، طرح‌بندی را تنظیم کنید، فیلترها را اعمال کنید و بسیاری دیگر از ویرایش‌ها را بر روی آن‌ها اعمال کنید.

نظر شما پیرامون آپدیت جدید گوگل Photos به‌همراه قابلیت‌های تازه آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی