حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایموجی نسخه 15 با 20 ایموجی جدید برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Android

کنسرسیوم یونیکد به‌تازگی Unicode 15.0 را به‌صورت رسمی برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است. نسخه 15 یونیکد شامل 20 ایموجی جدید می‌شود که مجموع آن‌ها را به 4489 کاراکتر می‌رساند. این نسخه، تفاوت زیادی با سال گذشته و یونیکد 14.0 دارد که تعداد 3633 کاراکتر داشت.

ایموجی نسخه 15

از بین 20 ایموجی جدید، یکی از مواردی که ظاهراً بیشترین درخواست را توسط کاربران داشت، قلب صورتی ساده بوده است. علاوه‌بر قلب صورتی، نسخه جدید شامل آلات موسیقی جدید مانند ماراکا و فلوت است. کسانی که می‌خواهند کمی چاشنی بیشتری به بیان خود اضافه کنند، می‌توانند ایموجی صورت لرزان یا شاید دست‌های هل دادن به سمت راست یا چپ را ارائه دهند. در تصویر زیر می‌توانید برخی از موارد اضافه‌شده جدید را مشاهده کنید.

لیست کامل ایموجی‌های جدید از قرار زیر است:

تکان دادن صورت

قلب آبی روشن

قلب خاکستری

قلب صورتی

دست هل دادن به سمت راست

دست هل دادن به سمت چپ

گوزن شمالی

خر

بال

غاز

عروس دریایی

زنجبیل

سنبل

غلاف نخود

فن دستی تاشو

انتخاب مو

ماراکاس

فلوت

خاندا

بی‌سیم

ایموجی نسخه 15

ایموجی نسخه 15

علاوه‌بر 20 ایموجی جدید، 11 ایموجی دیگر نیز اضافه شده است که دنباله‌ای از موارد قبلی هستند. ده مورد از این‌ها به رنگ پوست برای دست هل دادنی به سمت راست و دست فشاری به سمت چپ اختصاص داده می‌شود، درحالی‌که یکی دیگر برای “دنباله اتصال‌دهنده با عرض صفر (ZWJ)” است که به ترکیب دو ایموجی اجازه می‌دهد تا یکی را تشکیل دهند که برای ایموجی جدید «پرنده سیاه» استفاده می‌شود.

اکنون، این به‌طور خودکار به این معنی نیست که ما شاهد ظاهر شدن این کاراکترها در کیبورد ایموجی خود خواهیم بود. Emojipedia توضیح می‌دهد که Unicode 15.0 و Emoji 15.0 متفاوت هستند و دومی شامل «توالی‌هایی است که دو یا چند نقطه کد را می‌توان برای نمایش یک ایموجی با هم ترکیب کرد، درحالی‌که اولی فقط فهرست کدهای ایموجی مستقل را شامل می‌شود». برای مثال، انتشار Emoji 12.1 و 13.1 تنها شامل موارد معدودی بود، علی‌رغم اینکه نسخه‌های قبلی و دوم در یونیکد موارد بیشتری را اضافه کردند.

نظر شما پیرامون ایموجی‌های نسخه 15 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی