حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت پست مجدد اینستاگرام یا Repost تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

متاسفانه یکی از کمبودهای اینستاگرام را می توان در جایی دانست که شما می‌خواهید پستی که پسندیدید را در پروفایل خود به اشتراک بگذارید اما گزینه رسمی برای پست مجدد یا Repost ندارد. خبر خوب این که قابلیت پست مجدد اینستاگرام یا Repost تایید شده است.

قابلیت پست مجدد اینستاگرام یا Repost

به تازگی تایید شده که احتمالا ویژگی جدیدی به اینستاگرام می‌آید و به کاربران امکان می‌دهد پست‌ها یا ریلزهای دیگران را بازنشر کنند. مت ناوارا، تحلیلگر رسانه های اجتماعی یک اسکرین شات درباره این قابلیت را در توییتر منتشر کرد.

این اسکرین شات یک تب جدید در پروفایل را به نام “Reposts” نشان می‌دهد. اینستاگرام بعداً در بیانیه ای به TechCrunch تأیید کرد که در حال آزمایش این ویژگی است.

تب ریپست اینستاگرام

تب ریپست اینستاگرام

اینستاگرام گفت:

ما در حال بررسی توانایی اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها در فید هستیم (مشابه روشی که می‌توانید در استوری‌ها مجدداً اشتراک‌گذاری کنید) تا افراد بتوانند آنچه را که برای آن‌ها جذاب است به اشتراک بگذارند، و بنابراین به سازندگان اصلی برای کارشان اعتبار داده می‌شوند[…]. ما قصد داریم این را به زودی با یک تعداد کمی از کاربران تست کنیم.

در حال حاضر، رایج‌ترین راه برای ارسال مجدد یا اشتراک‌گذاری پست‌ها، افزودن آنها به استوری است که طی 24 ساعت منقضی می‌شود. این ویژگی جدید “Repost” با ارسال یک ریلز یا پست بازنشر شده در فید اصلی فالورهای به جای بازنشر در استوری کار می کند. هم توییتر و هم تیک تاک هر کدام ویژگی مشابه خود را دارند.

قابلیت RePost اینستاگرام

قابلیت RePost اینستاگرام

ویژگی Repost در منوی اشتراک‌گذاری یک پست یا ریلز قرار می‌گیرد و دنبال‌کنندگان می‌توانند، محتوای ارسال‌شده مجدد با یک پیام دایرکت به ارسال‌کننده اطلاع دهند.

در همین حال، تب Repost در پروفایل کاربر نشان داده می شود که دنبال کنندگان می توانند آن را ببینند. کاربران همچنین ممکن است بتوانند قبل از به اشتراک گذاشتن یک پست مجدد، مواردی را (شاید در کپشن) به آن اضافه کنند.

اخیرا اینستاگرام با Reels و محتوای ویدیویی تلاش زیادی را انجام داده است و چندی قبل از آن، ویژگی فروشگاه را با تلاش زیاد ارایه کرد. این تلاش‌های Instagram برای رقابت با تیک‌تاک و دیگر رقباست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید از این قابلیت استفاده کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)