حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی تاریخ رویداد اکسپریا با محوریت بازی را اعلام کرد: 21 شهریور 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی

با توجه به رشد روزافزون صنعت بازی‌های موبایل به‌خصوص در سیستم‌عامل اندروید، سونی به‌تازگی رویداد اکسپریا جدیدی را پیرامون معرفی «محصولات با محوریت بازی» تدارک دیده که قرار است در تاریخ 12 سپتامبر/21 شهریور به‌صورت رسمی برگزار شود.

رویداد اکسپریا سونی با محوریت بازی

درحال‌حاضر و با وجود انتشار بازی‌های معروف موبایلی ازجمله Call of Duty Mobile ،Fortnite ،Apex Legends و بازی‌های AAA کامل در سرویس‌های استریم ابری مانند Stadia و GeForce Now، هرگز زمان بهتری نسبت‌به شرایط کنونی برای یک گیمر اندرویدی وجود نداشته است. درحالی‌که گوشی‌های بازی مبتنی‌بر اندروید سال‌هاست که عرضه می‌شوند، بازی‌های موبایلی و لوازم جانبی مخصوص گوشی‌های هوشمند درحال تبدیل‌شدن به یک جریان اصلی هستند.

امروز، سونی به جدیدترین تولیدکننده گوشی هوشمند تبدیل شده است که قصد دارد شانس خود را در این زمینه امتحان کند. این شرکت اخیرا یک تیزر ویدیویی برای محصول جدیدی از سری Xperia منتشر کرد. این تیزر 15 ثانیه‌ای یک بازیکن ورزش الکترونیکی را نشان می‌دهد که یک گوشی هوشمند در دست دارد و مشتاقانه در آن به بازی می‌پردازد. درمجموع، این شرکت بیان می‌کند که این محصول جدید “برای گیمرها و استریمرهای حرفه‌ای ساخته شده است.”

برای برخی، این تیزر امیدی را ایجاد کرده است که سونی بتواند جانشین Xperia Play از سال 2011 را معرفی کند. متأسفانه، از ویدیوی کوتاهی که امروز توسط سونی به‌اشتراک گذاشته شد، به‌نظر نمی‌رسد که این محصول جانشین موردانتظار Xperia Play باشد. درواقع، کاملاً مشخص نیست که آیا این تیزر حتی برای یک تلفن است یا صرفاً یک وسیله جانبی برای تلفن‌های اخیر Xperia. در توضیحات ویدیو، سونی اکسپریا به‌سادگی به محصول آینده با عنوان «تجهیزات بازی» اشاره می‌کند.

اکسپریا سونی با محوریت بازی

اکسپریا سونی با محوریت بازی

در توییتر، طرفداران محصولات سونی شباهت‌هایی را بین این ویدیو و «سیستم خنک‌کننده» که در ابتدا برای Xperia 1 IV عرضه شده بود، مشاهده کردند. بر اساس آن، احتمالاً لوازم جانبی خنک‌کننده به اطراف تلفن شما می‌چسبد درحالی‌که یک فن مخصوص گرما را از بین برده که به جلسات بازی طولانی‌تر و عملکرد بالقوه بهتر ختم می‌شود. علاوه‌بر این، به‌نظر می‌رسد که این لوازم جانبی مقداری ضخامت به گوشی شما اضافه می‌کند که می‌تواند در دست گرفتن آن را راحت‌تر کند.

دیدن این که این کمپانی ژاپنی به‌عنوان برند مالک پلی‌استیشن همچنان به جدیت بازی‌های موبایلی را دنبال می‌کند، هیجان‌انگیز است. سونی علاوه‌بر تلاش‌های طولانی‌مدت برای در دسترس قرار دادن بازی‌های پلی‌استیشن بر روی تلفن همراه ازطریق Remote Play، اخیراً با Backbone برای ایجاد نسخه‌ای از کنترلر Backbone One با برند پلی‌استیشن برای آیفون همکاری کرده است.

هنگامی‌که محصول آتی بازی Xperia به‌طور رسمی در 12 سپتامبر در ساعت 13:00 به‌وقت استاندارد ژاپن (11 سپتامبر، ساعت 9 بعدازظهر به‌وقت PT) معرفی شود، اطلاعات بیشتری پیرامون آن کسب خواهیم کرد.

نظر شما پیرامون رویداد آینده سونی اکسپریا با محوریت بازی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی