حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی و Backbone کنترلر پلی استیشن جدید برای آیفون معرفی کردند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، سونی، لوازم جانبی

Backbone امروز از معرفی کنترلر جدید محبوب خود از برند پلی استیشن برای آیفون اپل خبر داد. این شرکت همچنین اعلام کرد که یک بخش اختصاصی در اپلیکیشن Backbone برای iOS با نسخه‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید پلی استیشن درنظر گرفته شده است.

کنترلر پلی استیشن برای آیفون سونی و Backbone

کنترلر جدید با مشارکت سونی و با الهام از طراحی کنترلر بی‌سیم DualSense PS5 ساخته شده است که شامل صفحه‌های شفاف دکمه‌های چهارگانه معروف می‌شود. این کنترلر در ایالات‌متحده 99.99 دلار قیمت دارد و از امروز در رنگ سفید مطابق با کنسول PS5، علاوه‌بر گزینه‌ی مشکی، قابل‌سفارش خواهد بود.

Backbone می‌گوید که این کنترلر با تمام آیفون‌ها سازگار بوده و یک آداپتور در جعبه آن برای آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس موجود است. کاربران می‌توانند به‌سادگی یک آیفون را به کنترلر بچسبانند و ازطریق برنامه PS Remote Play، به اجرای بازی‌های موجود در Xbox Remote Play، اپل Arcade و اپ استور پردازند.

کنترلر پلی استیشن برای آیفون سونی و Backbone

کنترلر پلی استیشن برای آیفون سونی و Backbone

کنترلر ازطریق پورت لایتنینگ به آیفون متصل شده و توسط همان پورت نیز شارژ می‌شود و یک کانکتور لایتنینگ اضافی برای شارژ عبوری در قسمت پایین سمت راست آن نیز وجود دارد. این کنترلر همچنین دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون، دکمه‌ای برای ثبت اسکرین شات و کلیپ‌های بازی و دکمه‌ای برای باز کردن برنامه Backbone می‌باشد. همچنین هنگامی که از این وسیله استفاده نمی‌شود، کنترلر می‌تواند جمع شده و یا تا شود.

مشتریانی که کنترلر Backbone One PlayStation Edition را خریداری می‌کنند، می‌توانند برخی از امتیازات خاص را دریافت کنند، مانند اشتراک یک ماهه رایگان Apple Arcade درصورتی‌که قبلاً مشترک این سرویس نشده باشند، به‌همراه سه ماه Discord Nitro به‌صورت رایگان.

بد نیست خاطرنشان کنیم که آیفون‌ها از زمان عرضه iOS 14.5 در سال گذشته، از کنترلرهای PS5 DualSense و Xbox Series X/S ازطریق بلوتوث پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاه شما پیرامون کنترلر پلی‌استیشن مخصوص آیفون از سوی سونی و Backbone چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی