حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه انتشار آپدیت پایدار ColorOS 13 شرکت Oppo مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۳، اوپو

برند اوپو یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشند چینی است که طیف مختلفی از محصولات متنوع را ارائه می‌دهد. بر اساس اخبار و اطلاعات به دست آمده، به تازگی برنامه انتشار آپدیت پایدار ColorOS 13 شرکت Oppo مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برنامه انتشار آپدیت پایدار ColorOS 13 شرکت Oppo مشخص شد

یکی از رازهای موفقیت شرکت اوپو، بی شک رابط کاربری ColorOS بوده است که تنها در طی چند سال توانسته است خود را با ذائقه مصرف کنندگان غربی نیز تطبیق دهد و سیستم عامل اندروید را با لایه سفارشی سازی شده‌ای بپوشاند که نه تنها کارایی و کاربردی خود را از دست نمی‌دهد، بلکه محبوبیت زیادی نیز کسب می‌کند. همچنین، چند هفته پس از انتشار اندروید ۱۳ توسط گوگل، حالا ColorOS 13 به‌روز شده در حال نزدیک شدن به تاریخ انتشار عمومی خود است.

در هفته‌های اخیر، این سازنده چینی برنامه‌های تست آلفا و بتا (هم بسته و هم باز) را برای مدل‌های مختلف به کار گرفته است تا رابط گرافیکی خود را برای عموم کاربران نمایش دهد، درست مانند آنچه که قبلا توسط سایر تولید کنندگان اندرویدی انجام شده است. این آزمایش به احتمال زیاد، باید نتایج پیش‌بینی شده‌ای را به همراه داشته باشد؛ زیرا اوپو اخیرا اعلام کرده است که انتشار این آپدیت قابل توجه در یک نسخه پایدار، طی چند روز آینده و حتی زودتر از سایر تولید کنندگان محصولات اندرویدی آغاز می‌شود. بنابراین، این شرکت لیستی از مدل‌هایی را منتشر کرده است که بخشی از برنامه Open Beta در سپتامبر ۲۰۲۲ خواهند بود.

برنامه انتشار آپدیت پایدار ColorOS 13

لازم به ذکر است که ColorOS 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ نیزبه زودی عرضه می شود. علاوه بر این، در مورد انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، اوپو یکی از تولیدکنندگان شاخصی است که برای باز بودن آن‌ها ارزش زیادی قائل است، تا جایی که به سرعت برنامه‌های انتشار را در ابتدای هر ماه اعلام می‌کند. این بار، روال عملیاتی استاندارد نیز رعایت شده است. به طوری که این شرکت از حساب رسمی توییتر ColorOS برای ارتباط با کاربران خود استفاده کرده و گفتگو و تبادل نظر را هم با کسانی که در چین هستند و هم در سایر بازارهای خارجی گسترش داده است.

مهمترین تاریخ بدون شک ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ است. بنابراین، در آن روز، اولین دستگاه‌های دارای برند اوپو، دریافت ColorOS 13 را که مبتنی بر اندروید ۱۳ است، در یک نسخه پایدار آغاز خواهند کرد. این بار، این سازنده حتی مشتریان خارجی را به مشتریان چینی اولویت داده است. در چین، تاریخ عرضه در ۲۳ سپتامبر، یعنی یک هفته بعد، آغاز خواهد شد.

به گفته GizChina، همچنین OPPO Find X5 Pro و OPPO Find X5 اولین مدل‌هایی خواهند بود که این آپدیت را دریافت می‌کنند که دور از انتظار نیست. علاوه بر این، OnePlus 10 Pro برای اولین بار در چین به آن‌ها خواهد پیوست. از نظر اخبار تست بتا، OPPO Find X3 Pro، که قبلا در صدر اخبار بود، دریافت ColorOS 13 Beta را در ۲۰ سپتامبر آغاز خواهد کرد. همچنین، OPPO Reno 8 Pro 5G، که یک دستگاه جدیدتر است، ColorOS 13 Beta را در در ۲۳ سپتامبر دریافت خواهد شد.

برنامه انتشار آپدیت پایدار ColorOS 13

برنامه انتشار برای سپتامبر ۲۰۲۲

برنامه ارائه شده توسط OPPO برای انتشار ColorOS 13 در سپتامبر ۲۰۲۲ در زیر قابل مشاهده است:

– به‌روز رسانی پایدار

شروع از ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲:

OPPO Find X5 Pro در:
استرالیا
فرانسه
اندونزی
مالزی
تایلند
ویتنام

OPPO X5 در امارات متحده عربی و فرانسه

شروع از ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲:
OPPO Find X5 Pro در چین

OPPO X5 در چین

OnePlus 10 Pro در چین

– آپدیت Open Beta

شروع از ۱۶ سپتامبر:
Oppo Find X3 Pro Photographer Edition
چین
Oppo Find X3 Pro Mars Exploration Edition
چین
Oppo Find X3 Pro
چین
Oppo Find X3
چین
OnePlus 9 Pro
چین
وان پلاس 9
چین

شروع از ۲۰ سپتامبر:
Oppo Find X3 Pro
اندونزی
مالزی
تایلند

در ۲۳ سپتامبر:
Oppo Reno 8 Pro (معروف به Oppo Reno 8 Pro+)
چین
هندوستان

شروع از ۲۸ سپتامبر:
Oppo Find X5 Pro Dimensity Edition
چین
OnePlus Ace
چین

نظر شما کاربران ترنجی درباره برنامه انتشار آپدیت پایدار ColorOS 13 شرکت Oppo چیست؟ آیا این برنامه نسبت به سایر تولید کنندگان اندرویدی بهتر عمل کرده است؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان