حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل HarmonyOS 3.0 منتشر شد؛ لیست کامل دستگاه‌های دریافت کننده

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | HarmonyOS، اخبار، برترین‌های ترنجی، هواوی

سیستم عامل هارمونی یا HarmonyOS را باید تلاش بزرگ هواوی برای احیای عظمت و اعتبار این شرکت دانست که به واسطه تحریم‌های آمریکا بسیار کمرنگ شد. حالا نیز سیستم عامل HarmonyOS 3.0 منتشر شده است و با هم نگاهی به لیست کامل دستگاه‌های دریافت کننده این آپدین خواهیم انداخت. با ترنجی همراه شوید.

سیستم عامل HarmonyOS 3.0 منتشر شد؛ لیست کامل دستگاه‌های دریافت کننده

در رویداد معرفی سری میت ۵۰ هواوی، این شرکت همچنین دستگاه‌های دیگری مانند نسخه تیتانیومی Watch GT 3 Pro را معرفی کرد. علاوه بر این، نسخه جدید سیستم عامل این شرکت، یعنی HarmonyOS 3.0 اکنون به صورت رسمی معرفی شده است. به گفته این شرکت، تا کنون ۳۱ دستگاه در حال تست بتای عمومی این سیستم عامل هستند.

  • فصل چهارم ۲۰۲۲

سری هواوی P40
سری میت ۳۰ هواوی و …

  • نیمه اول ۲۰۲۳

سری هواوی P30
سری میت ۲۰ هواوی و …

سیستم عامل HarmonyOS 3.0 منتشر شد

اولین دسته از محصولات واجد شرایط نسخه‌های بتا عمومی و ارتقاءهای اولیه HarmonyOS 3 را در تصویر بالا می‌توانید ببینید. علاوه بر این، دسته سوم از محصولات واجد شرایط اولیه برای نسخه بتا HarmonyOS 3 قرار دارند.

  • Huawei Mate Xs
  • P40 4G / 5G
  • P40 Pro
  • P40 Pro+
  • Mate 30 4G / 5G
  • Mate 30 Pro 4G / 5G
  • Huawei Mate 30 RS Porsche Design
  • Mate 30E Pro 5G
  • Huawei nova 10
  • nova 10 Pro
  • nova 9
  • Huawei nova 9 Pro

هواوی نسخه بتا را به صورت دسته‌ای برای کاربرانی که با توجه به تجربه محصول و پیشرفت بهینه‌ سازی، نسخه آن را تایید کرده‌اند ارائه می‌کند. اولین دسته از ۲۰۰۰ کاربر که بررسی این نسخه را پشت سر گذاشته‌اند، نسخه نهایی را در اواسط سپتامبر دریافت خواهند کرد. برای کاربرانی غیر از دسته اول، هواوی به تدریج نسخه نهایی را به صورت دسته‌ای منتشر می‌کند. این پیشرفت را به کاربرانی که اعلان تأیید را دریافت می‌کنند، هدایت خواهد کرد. این نسخه تا پایان شهریور تکمیل خواهد شد.

اگر شرایط ثبت نام در بتای عمومی HarmonyOS 3 را دارید، می‌توانید از طریق صفحه پذیرش اولیه ثبت نام کنید. از طرف دیگر، می‌توانید ثبت‌نام را از طریق My Huawei / Member Center در App-Home-Upgrade Early adopters انجام دهید.

HarmonyOS از ویژگی‌های منحصر به‌ فردی مانند کارت‌های جهانی (universal cards)، پوشه‌های هوشمند و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. در HarmonyOS 3.0، این ویژگی‌ها دوباره تکامل خواهند یافت. چه ترکیب کارت‌ها، چیدن کارت‌ها یا پشتیبانی از اندازه‌های بیشتری از پوشه‌های هوشمند، تجربه رایگان و کارآمدتری را به ارمغان می‌آورد.

شرح فعالیت های بتا عمومی و پذیرندگان اولیه
بتای عمومی: یک نسخه بتا است که در مرحله توسعه نسخه اصلی برای عموم منتشر می‌شود. از آنجایی که نسخه بتا عمومی هنوز در مرحله توسعه است، ممکن است عملکرد آن به اندازه نسخه رسمی ایده‌آل نباشد. به عنوان مثال، برخی از برنامه‌ها (از جمله برنامه‌های شخص ثالث) ممکن است ناپایدار یا ناسازگار باشند که بر تجربه شما تاثیر می‌گذارد. بنابراین لطفا از قبل به دقت بررسی کنید که آیا می‌خواهید آن را امتحان کنید یا خیر.

در عین حال، با توجه به تجربه کاربر و مسائل مربوط به سازگاری، کاربران بتای عمومی اولیه ممکن است برای مدتی از فعالیت معلق شوند. علاوه بر این، قبل از ارتقا به نسخه اولیه بتا عمومی، حتما از اطلاعات مهم تلفن همراه خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر از فعالیت پذیرش اولیه بتا عمومی خارج شوید، باید به نسخه پایدار برگردید و این عملیات برگشت تمام داده‌های کاربر در دستگاه را پاک می‌کند.

سیستم عامل HarmonyOS 3.0 منتشر شد

سایر مدل‌ها (adapted models)
لطفا مطمئن شوید که نسخه فعلی سیستم عامل تلفن همراه، تبلت یا صفحه نمایش هوشمند از نسخه پایه ارتقا یافته پشتیبانی می‌کند. اگر در حال حاضر در نسخه پایه نیست، لطفا قبل از شرکت در فعالیت‌های بتا عمومی و پذیرندگان اولیه، آن را به صورت آنلاین به این نسخه ارتقا دهید.

مرجع روش نسخه پایه HarmonyOS 2 ارتقا دهید:

تلفن یا تبلت:
روش اول: به My Huawei App > Home > Upgrade Early adopters > HarmonyOS 2 Early adopter > Upgrade now مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به Member Center App > Experience Officer > Upgrade Early adopter > HarmonyOS 2 official version early adopter نیز مراجعه نمایید.

روش دوم: به بخش Settings > System and Updates > Software Update مراجعه کنید.

صفحه نمایش هوشمند:
به بخش Settings > System > Software Update بروید.

سیستم عامل HarmonyOS 3.0 منتشر شد

مواردی که نیاز به توجه دارند

۱. اقدامات احتیاطی قبل از ارتقا (لطفا با دقت بخوانید):

  • (۱) قبل از ارتقای نسخه بتا، از اطلاعات مهم دستگاه خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین، تایید کنید که محتوای پشتیبان کامل و معتبر است. بهتر است که از از دست دادن داده‌ها به دلیل ناسازگاری داده‌ها یا سایر شرایط غیر منتظره پس از ارتقاء جلوگیری کنید.
  • (۲) قبل از ارتقای نسخه بتا، حتما مطمئن شوید که نسخه فعلی دستگاه شما در نسخه پایه است (برای جزئیات بیشتر به بخش ۲ سایر مدل‌ها مراجعه کنید)
  • (۳) لطفا مطمئن شوید که تلفن همراه یا تبلت شما بیش از ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد. در غیر این صورت، خطر ایجاد مشکل در آپدیت وجود خواهد داشت. (به روش‌های فضای ذخیره‌ سازی در بخش تنظیمات > ذخیره‌ سازی مراجعه کنید ).
  • (۴) لطفا مطمئن شوید که دستگاه شما روت نشده است.
  • (۵) لطفا اسمارت اسکرین خود را در طول فرآیند ارتقا خاموش نکنید، در غیر این صورت ممکن است باعث خرابی آپدیت یا سایر مشکلات غیرعادی شود.

توجه داشته باشید

(۱) اگر تلفن همراه یا تبلت یا صفحه نمایش هوشمند شما به نسخه HarmonyOS 3.0 ارتقا یافته است، نیازی به شرکت در ثبت نام بتا عمومی نیست. هواوی نسخه جدید را به صورت دسته‌ای در اختیار کاربران HarmonyOS 3.0 قرار داده است.

(۲) پس از پایان بتای عمومی، نسخه رسمی به صورت دسته‌ای برای کاربران نسخه اولیه بتا ارائه خواهد شد. ارتقای نسخه رسمی اطلاعات کاربر را پاک نمی‌کند، اما همچنان توصیه می‌شود قبل از ارتقا از همه داده‌های مهم در رایانه شخصی یا فضای ابری، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و مطمئن شوید که محتوای پشتیبان کامل و معتبر است.

طرح فعالیت و ورود ثبت نام پذیرندگان اولیه بتا عمومی

به گفته GizChina، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و شرکت در نسخه بتا عمومی و پذیرندگان اولیه، باید به My Huawei/Member Center App > Home > Upgrade Early adopters بروید. پس از انجام این کار، دستور صفحه «Go to Software Update» را دنبال کنید تا نسخه مورد نظر را برای ارتقا دانلود کنید.

سیستم عامل HarmonyOS 3.0 منتشر شد

۱. برنامه My Huawei را در تلفن همراه یا تبلت خود باز کنید، سپس به بخش My Huawei App > Home > Upgrade Early adopters > (HarmonyOS 3 early adopter) Check now > (Multi-device early adopter) Upgrade early adopter بروید. در ادامه “Registration Notes” را بخوانید تا از دست دادن داده‌ها یا سایر شرایط غیر منتظره جلوگیری کنید.

۲. دستگاهی را که می‌خواهید امتحان کنید انتخاب کرده، قرارداد کاربر و بیانیه حریم خصوصی «I have read and agree» را علامت بزنید و سپس روی «One-click registration» کلیک کنید. در صورت موفقیت آمیز بودن، اعلان را دریافت خواهید کرد. سپس پیامی تحت عنوان «از شما برای شرکت در پذیرندگان اولیه HarmonyOS 3 متشکریم! ثبت نام شما انجام شد» دریافت خواهید کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان