حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در اروپا تا دو برابر بیشتر از نسل قبل بوده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ نسل جدید گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 خود را در تاریخ 26 آگوست در 36 کشور اروپایی عرضه کرد. بازارهای کلیدی هدف این گوشی‌ها شامل آلمان، فرانسه، اسپانیا، هلند و بریتانیا بودند. اکنون، سامسونگ در نمایشگاه IFA 2022 در برلین در مورد موفقیت اولیه فروش گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در اروپا صحبت کرده و ادعا می‌کند که این دو گوشی درحال‌حاضر رکوردهای جدیدی را ثبت کرده و هر دو مدل باعث افزایش محبوبیت دستگاه‌های تاشو در این بخش شده‌اند.

فروش دو برابری گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

Benjamin Braun، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در اروپا، در IFA 2022 بیان کرد که عرضه گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در سراسر قاره اروپا نسبت‌به مدل‌های قبلی یعنی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3، تا “دو برابر” بیشتر بوده است.

به گزارش TheKoreaTimes، به‌نظر می‌رسد مشتریان اروپایی به تغییرات و بهبودهایی که توسط آخرین گوشی‌های تاشو سامسونگ ارائه شده است، از عمر باتری گرفته تا کاهش وزن، واکنش مثبت نشان داده‌اند.

اگرچه فروش نسل اول Galaxy Z Flip همچنان از Z Fold 4 پیشی می‌گیرد، اما ارقام عرضه بین این دو مدل تقریباً به تعادل رسیده است. گزارش اخیر حاکی از آنست که سامسونگ به ازای هر چهار دستگاه گلکسی زد فولد 4، شش مدل گلکسی زد فلیپ 4 فروخته است. این نسبت در سال گذشته 3-7 بود، به این معنی که مشتریان بیشتری در اروپا شروع به استفاده از دستگاه‌های تاشو کرده‌اند.

فروش دو برابری گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

فروش دو برابری گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

در مورد رنگ‌بندی، نسخه خاص Bespoke فقط در بازارهای منتخب موجود بوده و در این گزارش فقط گزینه‌های استاندارد ذکر شده است. گرافیت و بنفش بورا جزو محبوب‌ترین رنگ‌ها در میان خریداران Galaxy Z Flip 4 هستند، درحالی‌که مشتریان Z Fold 4 در اروپا ظاهراً خاکستری و مشکی فانتوم را ترجیح می‌دهند.

گلکسی زد فلیپ 4 با قیمت 999 یورو در دسترس است، درحالی‌که گلکسی زد فولد 4 بسته به انواع فضای ذخیره‌سازی، قیمتی معادل 1799 یورو و بالاتر دارد. هیچ‌کدام از این تلفن‌ها با آداپتور شارژر عرضه نمی‌شوند و برخلاف سال گذشته، پاداش‌های پیش‌سفارش شامل یک ایربادز رایگان نیست. بااین‌حال و با وجود عدم قطعیت‌های اقتصادی، به‌نظر می‌رسد عرضه این دو محصول در اروپا با گذشت زمان افزایش پیدا کند که نشان می‌دهد مشتریان گوشی‌های هوشمند درجه‌یک چندان نگران رکود اقتصادی نیستند.

دو گوشی تاشو جدید سامسونگ همچنین در اولین هفته پیش‌سفارش خود در کره جنوبی و تایوان نیز به رکوردهای پیش‌سفارش رسیده‌اند.

نظر شما پیرامون فروش دو برابری گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 در اروپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی