حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش اقساطی خودروهای داخلی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

باید صراحتا گفت خرید اقساطی خودرو تنها راهی است که در وضعیت اقتصادی کنونی کشور بتوان به کمک آن به ارتقای سطح معیشت و بهره‌مندی از رفاه نسبی پرداخت. به همین دلیل یافتن طرحی با عنوان فروش اقساطی خودروهای داخلی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت به یکی از پر تکرارترین جستجوهای کاربران ایرانی در صفحات مجازی تبدیل شده است.

اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا واقعا مرکزی وجود دارد که حاضر باشد با دریافت کمترین پیش پرداخت شرایطی را فراهم کند که افراد بیشتری بتوانند صاحب خودرو دلخواه خود شوند و دغدغه‌ای بابت تامین مبلغ اقساط و پرداخت آن نداشته باشند؟!

آیا مرکز معتبری برای فروش اقساطی ماشین شاهین یا پژو پارس TU5 وجود دارد که به شرط تحویل فوری اقدام به واگذاری خودرو کند؟!

اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید و پیدا کردن طرحی برای فروش اقساطی خودروهای داخلی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت به دغدغه این روزهای شما تبدیل شده است، ادامه مطلب را از دست ندهید.

آیا امکان خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش‌پرداخت امکان‌پذیر است؟

وضعیت اقتصادی کشور به گونه‌ای است که بسیاری از کسب و کارها رکودی تاریخی را تجربه می‌کنند. تورم افسارگسیخته، بالا رفتن بی حساب و کتاب قیمت کالاهای اساسی و از طرفی کاهش قدرت خرید پول همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا بازار خودرو نیز دچار نوسان باشد.

از این رو بدیهی است که بسیاری از مراکز فروش خودرو به شیوه اقساطی تلاش کنند تا از معدود معاملاتی که نصیبشان می‌شود، حداکثر بهره را ببرند.

اما در این میان هستند مراکز معتبر انگشت شماری که حتی در این آشفته بازار هم فقط به سود خود فکر نمی‌کنند و همچنان تلاش می‌کنند بهترین بستر را برای اقشار مختلف فراهم کنند تا به راحتی صاحب خودرو دلخواه خود شوند.

سایا خودرو بنا به درخواست مکرر مشتریان خود اقدام به ارائه طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت کرده است. بنابراین چنانچه قصد دارید برای نخستین بار صاحب ماشین شوید و یا خودرویی دارید که مدتهاست به فکر تعویض آن افتاده‌اید، اما شرایط مالی به شما اجازه فکر کردن به ماشین جدید را نمی‌دهد، اکنون بهترین فرصت است.

زیرا در طرح جدید سایا خودرو برای عرضه ماشین‌های داخلی لازم نیست زیر بار وام سنگین بانکها بروید یا الزاما موجودی حسابتان را به حد نصاب خاصی برسانید، شما با هر میزان سرمایه‌ای می‌توانید صاحب یکی از بهترین ماشین‌های داخلی مانند ماشین شاهین یا پژو پارس TU5 شوید.

آیا خرید اقساطی خودرو در شرایط فعلی کشور به صرفه است؟

شرکت در طرحهای فروش اقساطی خودروهای داخلی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت که از سوی سایا خودرو عرضه شده است، یکی از بهترین تصمیمات مالی است که میتوانید بگیرید تا سرمایه خود را حفظ کنید و سودآوری داشته باشید.

زیرا در کشور ما که مدام با افزایش قیمت مواجهیم، خرید اقساطی باعث میشود شما با هر مبلغی که امروز صاحب خودرو میشوید، شش ماه تا یک سال دیگر خودرو شما با افزایش قیمت مواجه شود.

از طرفی مبلغ اقساط شما حتی اگر امروز برایتان سنگین تلقی شود، طی ماه های آتی مبلغ منطقی‌تری به نظر میرسد، زیرا از ارزش پول کاسته شده است.

بنابراین نه تنها شرکت در طرح‌های طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت منطقی است، بلکه گرفتن تصمیمات مالی مهم مانند خرید زمین، مغازه و منزل نیز به شیوه اقساطی در اقتصاد کشور ما معقول و منطقی است.


آیا طرح‌های خرید اقساطی خودروهای داخلی پرطرفدار است؟

اگر چه برای عده‌ای همیشه مرغ همسایه غاز است و در هر شرایطی بدترین خودرو خارجی را به بهترین تولیدات وطنی ترجیح میدهند، اما دلایل زیادی وجود دارد که بخش قابل توجهی از مشتریان ایرانی به شدت پیگیر طرح‌های فروش اقساطی خودروهای داخلی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت باشند.

  • • قیمت مناسب

یکی از اصلی‌ترین دلایل استقبال مشتری ایرانی از خودروهای داخلی قیمت مناسب این ماشین‌هاست. علم روز متخصصان داخلی کمپانی‌های وطنی امروز تولیدات ارزشمندی را روانه بازار کرده است که گاها رقبای مطرحی در بازارهای جهانی دارد اما همچنان با قیمتی منطقی به مشتری داخلی عرضه می‌شود.

  • • لوازم یدکی و قطعات در دسترس

یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی که قصد خرید خودرو خارجی دارند، پیدا کردن لوازم یدکی، قطعات و یافتن مرجعی متخصص برای عیب یابی است. واضح است که پیدا کردن قطعات و لوازم یدکی خودروهای خارجی در بازار هم محدود است و هم به سبب وارداتی بودن قیمت بالاتری دارد.

اما متقاضیان شرکت در طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت این نگرانی را ندارند. زیرا کمپانی‌های خودروساز نمایندگی‌های مجازی را به عنوان همکاران خود دارند که در صورت بروز نقص فنی در کوتاه‌ترین زمان توان عیب یابی دارند. قطعات و لوازم خودرو نیز به سرعت و سهولت قابل دسترسی است.

  • • بازار دست دوم همواره پر رونق

خرید خودرو صفر داخلی به سبب قیمت مناسب، رونق بسیاری دارد، بر همین اساس خرید خودرو دست دوم داخلی هم همواره پررونق است. بنابراین با خرید خودرو داخلی میتوانید اطمینان خاطر داشته باشید که هر زمان اراده کنید میتوانید خودرو خود را به وجه نقد تبدیل کنید.

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو

همان طور که در لابلای این مطلب اشاره شد، سایا خودرو که این روزها طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت را در راستای رفاه حال مشتریان در دستور کار قرار داده است، با شرایطی شگفت انگیز اقدام به واگذاری خودروهای داخلی میکند. از جمله این شرایط

  • • تحویل فوری و آنی خودرو
  • • ثبت سند به نام خریدار
  • • فروش خودرو با قیمت واقعی
  • • اقساط بلند مدت
  • • خرید خودرو با کمترین سرمایه و پیش پرداخت
  • • تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری
  • • و دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید است.

 

کلام آخر

چنانچه قصد شرکت در طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت را دارید، برای اطلاع از جزییات طرح، قیمت روز خودروهای داخلی و نیز دریافت مشاوره با کارشناسان سایا خودرو در ساعات اداری با تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات