حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات سامسونگ با اشاره مستقیم به مراسم آیفون ۱۴ را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

رویداد رونمایی اپل از محصولات جدید خود که شامل آیفون ۱۴ و اپل واچ ۸ می‌شود، چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. مشخصا رقبای اصلی این برند به هر شکلی که می‌توانند برای مدیریت هیجان ایجاد شده پیرامون آن تلاش می کنند. Samsung تصمیم گرفته تا یک ویدیو تبلیغاتی پرحاشیه بسازد. بیاید با هم تبلیغات سامسونگ با اشاره مستقیم به مراسم آیفون ۱۴ را ببینیم.

تبلیغات سامسونگ

سامسونگ معتقد است که فناوری‌هایی را همین حالا دارد که به این‌ زودی ها به آیفون نمی‌آید. جالب است که این اعتقاد را به صورت مستقیم و با نام بردن مستقیم از “آیفون” اعلام می کند.

در این ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای Samsung به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۲ اولترا و البته فرم‌فکتور تاشو گلکسی زد فلیپ ۴ اشاره دارد. البته که سامسونگ حرف اشتباهی نمی‌زند و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی یا گوشی تاشو به این زودی ها به آیفون‌ها وارد نمی شود اما چنین ویدیو تبلیغاتی با خطاب قرار دادن مستقیم رقیب، به نظر شما جذاب است؟

 

 

همچنین این تبلیغ با عنوان «Buckle Up» تنها گلکسی Z Flip4 و گلکسی اس 22 اولترا را به نمایش می‌گذارد، زیرا به قیمت مورد انتظار آیفون 14 پرو نزدیک شده‌اند و روی مرز 1000 دلار یا همان حدود قرار دارند.

ظاهر منحصربفرد Z Flip4، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 22 اولترا و ویژگی‌های سوپر زوم آن همگی در این تبلیغ به تصویر کشیده شده‌اند.

شما فکر می کنید که اگر کسی منتظر خرید آیفون ۱۴ باشد، با این تبلیغ منصرف خواهد شد؟! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)