حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین شایعات از طراحی آخرین سری اپل واچ را اینجا بخوانید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کم کم به تاریخ عرضه اپل واچ سری ۸ نزدیک‌تر می‌شویم و با توجه به اینکه اکثر محصولات پاییزی اپل در سپتامبر معرفی و روانه بازار می‌شوند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اپل واچ جدید هم در همین تاریخ روانه بازار شود. این احتمالا هم وجود دارد که مدل‌های بیشتری از اپل واچ امسال توسط اپل معرفی شود و به جز سری اصلی اپل واچ سری ۸، می‌توانیم یک مدل ارزان‌تر اپل واچ SE جدید و همچنین یک مدل گران‌تر اسپرت و مقاوم اپل واچ پرو یا اپل واچ اسپرت هم داشته باشیم. شایعات نشان می‌دهند که نسخه پرو مقاوم‌تر بوده و قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

این کاملا منطقی است که سال ۲۰۲۲ سالی برای تغییر و تحولات بیشتر باشد. اپل واچ سری ۷ در مقایسه با سری ۶ به‌روزرسانی نسبتا تکراری را تجربه کرد و صرف صفحه نمایش بزرگ‌تری را به همراه داشت. سایر مشخصات هم کمابیش با نسخه سال پیش خود برابر بود. اما در مورد سری ۸، شایعات بیشتری به چشم می‌خورد و گویا می‌توانیم انتظار بیشتری از تغییرات داشته باشید. نه‌تنها مدل پرو، بلکه سیستم‌های بیشتری هم قرار است که به نسخه معمولی اپل واچ سری ۸ هم قدم بگذارد. یکی از این سیستم‌ها، سیستم نظارت بر دمای بدن است که کاملا به‌عنوان یک المان مهم در سلامتی می‌توانیم از آن یاد کنیم. به جرات می‌گفت که اپل واچ سری ۸ می‌تواند نقطه عطفی در جمع محصولات پوشیدنی اپل باشد.

طراحی اپل واچ سری ۸

شایعاتی مبنی بر اینکه اپل واچ جدید از طراحی لبه‌های مسطح برخوردار خواهد بود، وجود دارد و اطلاعات فاش شده اخیر هم نشان می‌دهد که شاید این اتفاق دور از انتظار باشد. حتی مدل جدید Pro هم قرار است که طراحی جدیدی داشته باشد و احتمالا لبه‌های گردی را که صاحبان اپل واچ از قبل با آن آشنا هستند، حفظ خواهد شد. مارک گورمن، افشاگر با تجربه بلومبرگ، می‌گوید که اپل واچ پرو نمایشگر دایره‌ای یا لبه‌های مسطح نخواهد داشت و علاقه‌مندان به طراحی صاف صفحه نمایش باید کمی بیشتر صبر کنند. اپل واچ پرو قرار است که از نمای بیرونی بیشتر مورد محافظت قرار گرفته و زیبایی عمیقی هم داشته باشد.

احتمالا در اپل واچ جدید یک رنگ جدید هم خواهیم داشت که شایعات نشان می‌دهند این رنگ سبز روشن خواهد بود. حرف از رنگ بنفش هم زده می‌شود که گویا برای آیفون ۱۴ هم به‌عنوان رنگ جدید استفاده می‌شود. بنابراین، دانستیم که تغییرات در حوزه طراحی چندان زیاد نیستند و صرفا یک اپل واچ جدید داریم که احتمالا کاملا با طراحی غیر مشابه با اپل واچ سری ۸ قرار است عرضه شود. این طراحی دارای ویژگی‌های مقاومتی بیشتر بوده و یقینا به واسطه مناسب بودن برای ورزشکاران حرفه‌ای، از نظر باتری هم می‌تواند با ساعت‌های هوشمند گارمین هم رقابت کند.

خرید آیفون 13 پرو مکس به‌عنوان بهترین گوشی اپل

هنوز هم آیفون ۱۳ پرو مکس به‌عنوان بهترین گوشی اپل شناخته می‌شود. این گوشی دارای امکانات بسیار بالایی بوده و می‌توانید چندین سال بدون نیاز به تعویض از آن استفاده کنید. با خرید آیفون 13 پرو مکس به تراشه A15 دسترسی داشته و در سرعت و عملکرد می‌توانید به بالاترین حد از کارایی دست پیدا کنید. آخرین پردازنده‌های اسنپ دراگون هم نمی‌توانند در سطح عملکرد به A15 اپل برسند. در آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید یک هسته بیشتر در بخش پردازنده گرافیکی داشته باشید. این هسته بیشتر به امکان تجربه بهتر بازی‌ها و رندر و تبدیل فیلم سریع‌تر منجر خواهد شد و در تست‌های بنچمارک هم دقیقا به چنین حقیقتی دست پیدا کرده‌ایم.

قابلیت دیگری که با خرید آیفون 13 پرو مکس به آن دست پیدا خواهید کرد، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی صفحه نمایش است. صفحه نمایش این گوشی از پنل اولد ساخته شده و قابلیت نمایش بی نظیر محتواهای مختلف را برای‌تان فراهم می‌کند. در هنگام گشت و گذار در صفحات وب و شبکه‌های اجتماعی می‌توانید انیمیشن‌های روان و اسکرول نرم‌تر را به واسطه نرخ تازه‌سازی جدید دریافت کنید. فراموش نکنید که سنسورهای این گوشی از ابعاد بزرگ‌تری برخوردار بوده و می‌توانند عکس برداری و فیلم برداری حرفه ای‌تری را در اختیار شما گذارند. باتری هم در این گوشی بزرگ‌تر شده و ۲.۵ ساعت عمر بهتری نسبت به سال گذشته‌اش دارد.

خرید آیفون 13 به عنوان مکمل اپل واچ

حتی اپل واچ‌های سری جدید را می‌توانید در کنار آیفون 13 به‌عنوان یک مکمل عالی مورد استفاده قرار دهید. آیفون ۱۳ با برنامه‌های بی نظیر خود سبب می‌شود که داده‌های مختلف ثبت شده توسط اپل واچ در آن ذخیره شود. می‌توانید نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را در اپل واچ دریافت کرده و نیازی به خارج کردن متداول گوشی هم نداشته باشید. امکان پاسخ داده به پیام‌ها و دسترسی به فیس تایم صوتی توسط اپل واچ هم وجود دارد و با یک اتصال اینترنتی که توسط خود آیفون ۱۳ فراهم می‌شود، اپل واچ شما هم بهترین کارایی را خواهد داشت.

با خرید آیفون 13 یک ست عالی همراه با اپل واچ شکل گرفته و از نظر ظاهری هم به اعتماد به نفس بالا دست پیدا خواهید کرد. سیستم عامل iOS استفاده شده در این گوشی، دارای بهینه سازی‌های جالب و قابلیت‌های خوبی بوده و به تمامی امکانات مورد نیاز خود دست پیدا خواهید کرد. گوشی آیفون ۱۳ دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر آب بوده و می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه تا ۶ متر هم زیر آب دوام بیاورد. فراموش نکنید که این گوشی به گواهی IP68 مجهز شده است و کاملا می‌توانید به آن اعتماد داشته باشید.

خرید از بازرگانی سیب به شیوه اقساطی

این‌بار نیازی به صبر چند ساله برای خرید محصولات اپل را ندارید و کافی است که به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کرده و امکان خرید اقساطی محصولات اپل را داشته باشید. با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز، می‌توانید اقدام به خرید آیفون 13 پرو مکس و آخرین مدل اپل واچ کرده و تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل این محصولات، آن‌ها را داشته باشید. مابقی مبلغ هم به‌صورت اقساطی بین ۳ الی ۱۲ ماه قابل پرداخت خواهد بود و می‌توانید از این امکان برای سایر محصولات اپل هم استفاده کنید.

منبع: Pompeu Fabra

 

برچسب ها : آیفون 13,آیفون 13 پرو مکس,بازرگانی سیب,اپل واچ

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات