حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ آپدیت عمده دوربین برای سری گلکسی اس 22 خود را منتشر می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، دوربین، سامسونگ

اوایل امروز، سامسونگ اعلام کرد که به‌زودی آپدیت نرم‌افزاری گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 22 خود را با ویژگی‌های جدید و بهبودیافته دوربین منتشر خواهد کرد. درحال‌حاضر، این شرکت به‌روزرسانی مذکور را در کره جنوبی آغاز کرده است و ما انتظار داریم که در چند روز آینده در سایر نقاط نیز منتشر شود.

آپدیت دوربین گلکسی اس 22

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای Galaxy S22+ ،Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra با نسخه نرم‌افزاری S90xNKSU2AVHB ارائه می‌شود. به‌نظر می‌رسد این به‌روزرسانی در آلمان با نسخه S90xBXXU2AVH9 در دسترس است، اما نمی‌توانیم تأیید کنیم که آیا این مورد ویژگی‌های دوربین جدید را به‌همراه دارد یا خیر.

این دومین به‌روزرسانی ماه است که برخی از ویژگی‌های جدید دوربین را به‌همراه دارد و عملکرد کلی این بخش را بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن بر روی دانلود و نصب، به‌روزرسانی مذکور را نصب کنید.

آپدیت دوربین گلکسی اس 22

آپدیت دوربین گلکسی اس 22

طبق تغییرات رسمی، نرم‌افزار جدید قابلیت Hyperlapse را به دوربین تله‌فوتو 3x می‌آورد. پیش از این، این ویژگی به دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض محدود می‌شد. سامسونگ همچنین درحال کار بر روی ویژگی Astro Hyperlapse است که با به‌روزرسانی آینده برای سری گلکسی S22 ارائه خواهد شد.

این به‌روزرسانی همچنین یک منطقه تشخیص کد QR بزرگ‌تر را به برنامه دوربین خود سامسونگ می‌آورد. بیان شرکت همچنین بیان می‌کند که سرعت اسکن کد QR را به‌میزان قابل‌توجهی بهبود بخشیده است. پیش از این، وقتی اپلیکیشن دوربین سندی را در قاب تشخیص می‌داد، کد QR موجود در آن را تشخیص نمی‌داد، اما اکنون کاربران می‌توانند روی کد QR موجود در یک سند ضربه بزنند تا آن را اسکن کنند. این برنامه همچنین امکان اسکن مجدد یک کد QR را پس از اینکه کاربر اولین تلاش اسکن را رد کرد، به وی می‌دهد.

سامسونگ می‌گوید که عملکرد HDR، بازتولید رنگ و لرزشگیر ویدئو را نیز در گلکسی اس 22 بهبود بخشیده و همچنین وضوح و کنتراست طبیعی دوربین‌های تله‌فوتو و فوق‌عریض اکنون بسیار بهتر شده است. این شرکت کره‌ای همچنین استفاده از حافظه برنامه دوربین و عملکرد هوش‌مصنوعی را در حالت‌های شب، عکس و ویدیو بهینه کرده است.

این شرکت قول می‌دهد که به‌زودی کیفیت تصویر بهبودیافته در فیلم‌ها، رنگ‌ها و نوردهی درحالت شب و کیفیت کلی تصویر در شرایط بسیار کم‌نور را به‌ارمغان خواهد آورد.

نظر شما پیرامون آپدیت عمده جدید دوربین برای سری گلکسی اس 22 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی