حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی در حال تدارک یک برند یا سری جدید در گوشی های هوشمند خود است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی به شدت به برند های فرعی مانند Redmi و Poco برای پاسخگویی به نیازات و سلایق مخاطبان مختلف متکی است که البته گاهی زیاده روی می‌کند! اما حالا طبق یک گزارش جدید، این شرکت ممکن است در حال آماده شدن برای معرفی یک سری کاملاً جدید از دستگاه ها یا یک برند فرعی دیگر نیز باشد.

اما این‌ بار یک ویژگی متمایز کننده و دوست داشتنی وجود خواهد داشت. منابع می‌گویند که این زیربرند یا سری جدید، شامل گوشی‌ های هوشمندی می‌شود که نسخه‌ای از اندروید تقریباً خالص و ساده را در اختیار دارند.

منابع ادعا می کنند که شیائومی در حال برنامه ریزی برای معرفی برند های فرعی جدید یا شاید یک سری جدید است. این نشریه نام این برند یا سری فرعی آینده را فاش نکرد، اما اشاره کرد که برای جامعه علاقه‌ مندان به فناوری طراحی می شود.

در این گزارش آمده است که گوشی‌ های هوشمندی که تحت این نام تجاری یا سری ادعایی عرضه می‌شوند، از پردازنده‌ های سری 700 کوالکام پشتیبانی می‌کنند و اندروید تمیز و با حداقل سفارشی‌سازی را اجرا می‌کنند.

شیائومی در حال تدارک یک برند یا سری جدید در گوشی های هوشمند خود است

برند جدید گوشی های شیائومی بار دیگر طرفداران اندروید خالص را هدف می‌گیرد

این خبر می‌تواند برای جامعه بزرگی از کاربران شیائومی که با رابط کاربری شلوغ و سنگین این شرکت ارتباط خوبی نمی‌گیرند بسیار خوشحال کننده باشد. علاوه بر آن اما ظاهراً این گوشی‌ ها با سه به‌روزرسانی بزرگ و چهار سال وصله‌ های امنیتی به موقع خیال کاربران را از بابت آپدیت های منظم و طولانی راحت خواهند کرد. گفتنی است که پیش از این نیز شیائومی در خانواده گوشی های Mi A خود اندروید خالص را برای کاربران علاقه‌مند به کار می‌گرفت. اما کار این خانواده با گوشی هوشمند Mi A3 در سال 2019 پایان یافت. از آن زمان کاربران مختلفی درخواست های متعددی را به شیائومی برای عرضه مجدد این خانواده یا گوشی های مشابه ارائه کرده‌اند.

در مورد قیمت، منابع می‌گویند که این گوشی های هوشمند بین 188 تا 313 دلار قیمت دارند. جالب اینجاست که اکثر گوشی های Redmi و Poco نیز در همین محدوده قرار دارند. مشخص نیست شیائومی برای جلوگيری از رقابت درون برندی چه راه حلی را در نظر می‌گیرد. علاوه بر این، دستگاه هایی که تحت این زیر برند تجاری یا سری جدید عرضه می شوند، طبق گزارش ها در هند تولید خواهند شد.

گزارش منبع ادعا می‌کند که گوشی های هوشمند مقرون‌ به‌ صرفه تحت این برند یا سری جدید به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ مجهز خواهند شد. در حالی که گوشی‌ های بالارده تر به چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ مجهز خواهند شد.

شیائومی این روز ها به بخش گوشی های هوشمند به طور خاص علاقه مند است. زیرا معتقد است که غفلت OnePlus و کاهش محبوبیت دستگاه های پیکسل در هند، خلاء مناسبی ایجاد کرده است که می توان آن را با یک سری جدید از دستگاه ها یا برند های فرعی به خوبی پر کرد.

باید بدانید شیائومی هیچ یک از ادعا های این خبر را تاکنون تایید یا رد نکرده است. بنابراین پیشنهاد می کنیم اطلاعات فوق را با کمی شک و تردید همراه بدانيد تا زمانی که اطلاعات تکمیلی و جامع تر منتشر شوند.

 

نظر شما درباره این خانواده جدید چیست؟ اندروید خالص را در گوشی های شیائومی بیشتر می‌پسندید یا رابط کاربری MIUI شیائومی؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری