حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز میزو Blus 2 با درایور 12 میلی‌متری و عمر باتری 24 ساعته معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، میزو

در رویداد معرفی محصولاتی که کمپانی چینی میزو به‌تازگی برگزار کرده است، این شرکت مدل جدید ایربادز خود با نام Meizu Blus 2 را معرفی کرد. این گجت پوشیدنی یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال قدرتمند است که از درایور 12 میلی‌متری و عمر باتری 24 ساعته بهره می‌برد؛ اما متأسفانه هنوز صحبتی در مورد عرضه جهانی آن به‌میان نیامده است.

ایربادز میزو Blus 2

ایربادز جدید Meizu Blus 2 از واحد فوق پویا تقسیم فرکانس سفارشی 12 میلی‌متری استفاده می‌کند که دارای باس قوی و همچنین فرکانس‌های میانی و بالا بسیار واضح است. استفاده از درایورهای صوتی مستقل، تجربه صدای فراگیر را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. همچنین یک عملکرد جبران کیفیت صدا وجود دارد که می‌تواند جزئیات کامل موسیقی را به‌شدت بازیابی کند.

ازنظر کاهش نویز، این هدست دارای فید فوروارد + بازخورد، چهار میکروفون در دو گوشی و طراحی کاهش نویز فعال هیبریدی است. ایربادز Meizu Blus 2 همچنین از کاهش نویز هوشمند ANC پویا در تمام صحنه با عمق کاهش نویز تا 42 دسی‌بل پشتیبانی می‌کند.

ایربادز میزو Blus 2

ایربادز میزو Blus 2

علاوه‌بر این، ایربادز میزو Blus 2 دارای یک تراشه کنترل داخلی ENC است و به یک الگوریتم جدید کاهش نویز صدا برای برقراری تماس‌های صوتی واضح‌تر مجهز شده است.

Meizu Blus 2 همچنین عملکرد خوبی در طول عمر باتری دارد، با عمر باتری تکی 6.5 ساعت برای هر ساقه‌ی ایربادز، حالت کاهش نویز 4.5 ساعت و طول عمر باتری 24 ساعت با محفظه شارژ.

از جنبه‌های دیگر این ایربادز می‌توان به بلوتوث 5.2، گواهی ضد آب IPX5 به‌منظور مقاومت جزئي دربرابر نفوذ آب و اتصال به اپلیکیشن اختصاصی Flyme اشاره کرد. کاربران همچنین می‌توانند علاوه‌بر سایر عملکردها، ارتقاء OTA را بر روی هدست خود انجام دهند.

ایربادز Meizu Blus 2 قرار است به‌زودی با قیمت 299 یوان (44 دلار) در چین به‌فروش برسد. همان‌طور که گفته شد، هنوز صحبتی از احتمال عرضه جهانی این هدست به‌میان نیامده است.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون ایربادز Meizu Blus 2 و طراحی و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

موبایل های میزو رو یادمه، یادش بخیر 🌟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی