حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر فاش شده آیفون ۱۴ به وجود چهار مدل از جمله نسخه Plus اشاره می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

ماه سپتامبر امسال (شهريور يا مهر) قرار است که اپل آیفون ۱۴ را روانه بازار کند و تنها چند ماه کوتاه باقی مانده است. اطلاعات فاش شده جدید هم حاکی از اضافه شدن یک مدل پلاس جدید به خط تولید این سری است. این اطلاعات جدید اندازه‌های سری آیفون ۱۴ را آیفون ۱۴ پایه، آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۴ پرو مکس معرفی می‌کند. این اطلاعات فاش شده از آیفون 14 در توییتر منتشر شده است و تصویری از کیس آیفون 14 را هم به نمایش می‌گذارد که مهم‌ترین نکته آن، مدل آیفون 14 پلاس است که تا کنون فکر می‌کنیم نام آیفون 14 مکس خواهد بود. با تایید شایعات قبلی مبنی بر اینکه اپل آیفون مینی را کنار گذاشته است، گویا این گفته حقیقت دارد.

آیفون 14 پلاس یکی از نسخه‌های استاندارد این سری است که با اندازه بزرگ‌تر مشابه آیفون 14 پرو مکس روانه بازار خواهد شد. با توجه به اقبال بیشتری که خریداران بازار نسبت به گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ نشان می‌دهند، اپل هم به این نتیجه رسیده است که نسخه مینی آن محبوبیت مورد انتظار را ندارد. به‌همین دلیل، آن را با بزرگ‌ترین آیفون ممکن جایگزین کرده و تلاش می‌کند که در سری امسال، بیشترین فروش ممکن را حتی بهتر از آیفون ۱۳ داشته باشد. با خرید آیفون 14 پرو مکس هم می‌توانید به این اندازه بزرگ دست پیدا کرده و حتی مشخصات فنی بسیار بهتری را هم تجربه کنید.

تقسیم صحیح اندازه گوشی‌ها

با توجه به آیتم‌های فاش شده، به نظر می‌رسد که آیفون 14 و آیفون 14 پرو هر دو دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی خواهند بود. این در حالی است که آیفون 14 پلاس و آیفون ۱۴ پرو مکس هم نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی خواهند داشت. این موارد از اطلاعات فاش شده قبلی به دست می‌آیند. منابع زیادی به این اطلاعات اشاره کرده بودند و به‌همین دلیل، احتمال صحیح بودن آن‌ها هم بسیار بالا تلقی می‌شود. با نگاهی به بریدگی‌های دوربین روی کیس‌ها، آن‌ها به‌طور باورنکردنی شبیه به سری آیفون ۱۳ فعلی هستند، اما فاصله آن‌ها کمی متفاوت از این سری است.

تمام قاب‌های جدید، از کربن و تیتانیوم نرم ساخته می‌شود. شایعات مربوط به خط تولید آیفون 14 اپل هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت پیش از معرفی مورد انتظار در ماه سپتامبر ندارد. از بین همه مواردی که شنیده می‌شود، امیدواریم اخبار اخیر مبنی بر اینکه اپل در نهایت قصد دارد آیفون را به دوربین جلویی مناسب با فناوری پیشرفته مجهز کند، صحت داشته باشد. از طرف دیگر، علیرغم اینکه قوانینی در دست بررسی بود تا USB-C در تمام دستگاه‌های الکترونیکی استفاده شود، احتمالا USB-C در پرچم‌دار جدید هم وجود نخواهد داشت و شاید سال آینده بتوانیم با این فناوری همراه شویم.

تغییرات مهم دیگر آیفون 14

با نگاهی به طراحی، بزرگ‌ترین تغییر در مقایسه با آیفون ۱۳، این است که طبق یک سری شایعات متعدد و زیاد، ناچ صفحه نمایش وجود نخواهد داشت. این اطلاعات را جان پراسر لیکر معروف ارائه کرده و رندرهایی را منتشر کرده است که تلفیق خوبی با دانسته‌های ما دارد. این شایعات احتمالا رنگ و بوی واقعیت به خود خواهند گرفت و از سال گذشته هم با کاهش ۲۰ درصد اندازه ناچ صفحه نمایش، می‌دانستیم که اپل شروع به حذف این ناچ از صفحه نمایش خود گرفته است. در برخی از برهه‌های سال هم شابعات قدرتمندی نشان می‌داد که اپل حذف ناچ را به سال ۲۰۲۳ و با آیفون ۱۵ موکول کرده است.

سری آیفون ۱۴ امسال روی تراشه به‌روزرسانی شده A16 کار می‌کند که طبق انتظار، قدرتمندترین تراشه ساخته شده تا به امروز است. البته، گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که تراشه جدید امسال تنها با خرید آیفون 14 پرو مکس و آیفون 14 پرو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و نسخه‌های استاندارد مثل سال گذشته از تراشه A15 استفاده می‌کنند. اپل با این کار، فاصله بیشتری بین نسخه‌های استاندارد و پرو خود قائل شده و کاملا دو سری متفاوت را روانه بازار می‌کند. این کار احتمالا با آن دلیل صورت گرفته است که طرفداران علاقه و دلیل بیشتری برای خرید نسخه‌های گران‌تر پرو داشته باشند.

دوربین‌های بهینه‌سازی شده

اپل باز هم مثل هر سال، قصد دارد که تجربه‌ای تازه در استفاده از دوربین برای علاقه‌مندان فراهم کند. با خرید آیفون 14 پرو مکس می‌توانید به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی همراه با دو سنسور دیگر ۱۲ مگاپیکسلی دسترسی پیدا کنید. اپل بالاخره بعد از چند سال، سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی خود را ارتقا داده و امسال قصد دارد که کیفیت فیلم‌برداری عالی را در اختیار مخاطبین خود قرار دهد. امسال با سیستم عامل و تراشه جدید A16، از نظر نرم افزاری هم رشد قابل توجهی از امکانات را در دوربین مشاهده خواهیم کرد.

اپل همواره با دوربین گوشی‌های خود در بازار معروف بوده است و امسال هم با یک تغییر بزرگ‌تر و استفاده از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، قصد دارد که این برتری را باز هم بالا ببرد. مدت‌ها بود که اپل با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خود موفق می‌شد دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی‌های برتر اندرویدی را شکست دهد و این بار با این سنسور جدید، مشخصا فاصله بیشتری ایجاد خواهد شد. فیلم‌برداری سینماتیک و سایر قابلیت‌های هوشمند هم قرار است که در این گوشی‌های جدید وجود داشته باشد.

خرید قسطی آیفون 14 از بازرگانی سیب

بازرگانی سیب مرکز محصولات اپل شناخته می‌شود و می‌توانید برای خرید اقساطی تمام این محصولات، به این فروشگاه مراجعه کنید. تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل یک محصول، می‌توانید صاحب آن شده و مابقی مبلغ را هم در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت کنید. فراموش نکنید که روند پرداخت اقساط کاملا به سلیقه و شرایط خود شما بستگی دارد و هر چه قدر که پیش پرداخت بیشتر و تعداد ماه‌های کمتری را برای پرداخت در نظر بگیرید، هزینه تمام شده برای‌تان هم کمتر خواهد شد.

برای خرید آیفون 14 پرو مکس که احتمالا قیمت بالایی در بازار خواهد داشت، می‌توانید به شیوه اقساطی متوسل شده و استرس ناشی از بالا بودن قیمت را کنار بگذارید. با این شرایط، مدیریت بهتری در برنامه مالی خود داشته و می‌توانید راحت‌تر اقدام به خرید این گوشی کنید.

 

برچسب ها : آیفون 14,آیفون 14 پرو مکس,بازرگانی سیب,آیفون 14 پرو

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات